اقتصادیکسب و کار ویژه

برندهای تجهیزات پزشکی

چرایی استفاده از بهترین برند تجهیزات پزشکی

به هر وسیله‌ای که برای پیشبرد اهداف پزشکی مورد استفاده قرار گیرد، تجهیزات پزشکی گفته می‌شود.  این ابزارها توسط بهترین برند تجهیزات پزشکی ساخته می‌شوند. این تجهیزات برای تشخیص، درمان بیماری یا توانبخشی پس از بیماری یا آسیب استفاده بکار میروند. می‌توان آنها را به تنهایی یا به صورت ترکیبی با هر وسیله جانبی، مواد مصرفی یا سایر تجهیزات پزشکی دیگر استفاده کرد. به عبارتی دیگر تجهیزات پزشکی، کالا، ابزار، دستگاه یا ماشین تولید شده در برترین شرکت‌های تجهیزات پزشکی است که در پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری به متخصصان پزشکی کمک می‌کند تا بهترین نتیجه حاصل شود. به طور معمول، هدف یک دستگاه پزشکی با روش‌های دارویی، ایمونولوژیکی یا متابولیک به دست نمی‌آید.

از طرفی پتانسیل قابل توجهی برای بروز خطر در هنگام استفاده از یک دستگاه پزشکی برای مقاصد تعیین شده وجود دارد. پس برای جلوگیری از این خطرات، تجهیزات پزشکی باید با اطمینان کامل قبل از استفاده مورد ارزیابی قرار گیرند و توسط سازمان بهداشتی هر کشور مصرف کننده مورد تایید واقع شوند. به عنوان یک قاعده کلی، با افزایش میزان خطر مرتبط با دستگاه، تعداد آزمایش مورد نیاز برای بررسی ایمنی و کارایی نیز افزایش می‌یابد. از همین رو واجب است برای به حداقل رساندن خطرات و آسیب‌ها، وسایل مورد نظر را از بهترین برند تجهیزات پزشکی تهیه نماییم. با این کار علاوه بر دستیابی به راندمان بالا در طولانی مدت، رضایت کاربران را نیز جلب خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام در سامانه imed

برترین شرکت‌های تجهیزات پزشکی

همان طور که در قسمت بالا گفته شد برای دستیابی به بیشترین بازده باید تجهیزات مورد نیاز را از برترین شرکت‌های تجهیزات پزشکی تهیه کرد. در همین راستا و برای تحقق این هدف ما شما را در این نوشته با  بهترین برند تجهیزات پزشکی آشنا می‌کنیم تا یک دید کلی نسبت به بهترین‌ها در زمینه تجهیزات پزشکی داشته باشید.

اسامی بهترین برند تجهیزات پزشکی

2- شرکت Medtronic

Medtronic یک تولید‌کننده مشهور تجهیزات پزشکی در آمریکا است که به عنوان یکی از بهترین برند تجهیزات پزشکی شناخته شده است. این شرکت با سالها تجربه و رویکردی نوآورانه، فناوری پیشرفته را در تجهیزات پزشکی خود گنجانده است. تجهیزات به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در نتیجه مشاهدات منظم‌تر، بادوام‌تر و ایمن‌تر باشند.

محصولات و خدمات ارائه شده این شرکت عبارت است از: نظارت بر مغز، ابزارهای جراحی الکتریکی، تهویه مکانیکی، نظارت بر بیمار OEM، پمپ انسولین و ضربان ساز.

محصولات و خدمات ارائه شده این شرکت عبارت است از: ابزارهای برقی، بازسازی بافت، چاپ سه بعدی، جراحی رباتیک و راه حل‌های دیجیتال، وسایل یکبار مصرف پزشکی، تصویربرداری و تجسم پیشرفته و لنزهای تماسی.

4- Philips

فیلیپس علاوه بر شهرت خود در بهبود مراقبت از پوست و مو، یکی از شرکت‌های شناخته شده در زمینه برترین شرکت‌های تجهیزات پزشکی در جهان است. لیست خدمات آن از سیستم‌های تصویربرداری گرفته تا مراقبت از بیمار و انفورماتیک بالینی تا مراقبت‌های بهداشتی در منزل را شامل می‌شود. تشدید مغناطیسی، درمان با هدایت تصویر، رادیوگرافی و سونوگرافی از دیگر خدمات این شرکت است.

محصولات و خدمات ارائه شده این شرکت عبارت است از: دستگاه‌های درمان همزمان سازی مجدد قلب(CRT)، ضربان سازها، دستگاه‌های کمکی بطن چپ، مانیتورهای فشار ریوی و مانیتورهای قلبی قابل جاگذاری.

7- شرکت m3

شرکت 3m به عنوان یکی از برترین شرکت‌های تجهیزات پزشکی، بر توسعه تجهیزات و لوازم پزشکی تمرکز دارد تا به پزشکان در جراحیها، مدیریت برش، پیشگیری از عفونت، تضمین عقیم سازی، افزایش مراقبت از زخم و یکپارچگی پوست کمک کند. پزشکان می‌توانند با استفاده از داده‌های پزشکی دقیق از ابزارهای پیشرفته فناوری، هر گونه مشکل را به طور موثرتر و سریع‌تر شناسایی کنند. محصولات این شرکت شامل مدیریت دما، لوازم جراحی، مانیتورینگ بیمار و لوازم جانبی گوشی پزشکی است.

محصولات و خدمات ارائه شده این شرکت عبارت است از: سیستم‌های رادیوگرافی، دستگاه‌های سونوگرافی، ام‌آر‌آی و محصولات و اجزای اشعه ایکس OEM.

 درباره انتخاب بهترین برند تجهیزات پزشکی

در قسمت بالا از میان بسیاری از بهترین برند تجهیزات پزشکی ما آنهایی را انتخاب کردیم که شناخته شده‌ترین، با تجربه‌ترین و به صرفه‌ترین هستند. با توجه به رویداد‌های رخ داده در این زمینه، پیش‌بینی می‌شود آینده صنعت پزشکی را برترین شرکت‌های تجهیزات پزشکی رقم بزنند.

در سال 2021، بازار جهانی تجهیزات پزشکی به ارزشی نزدیک به 488.98 میلیارد دلار رسید و احتمالاً تا سال 2029 به رقم قابل توجه 718.92 میلیارد دلار خواهد رسید. شیوع روزافزون بیماری‌های مزمن باعث تاکید فزاینده ارائه دهندگان مراقبت‌های بهداشتی برای تشخیص و درمان زودهنگام بیماری‌ها شده است. تحقق این هدف مستلزم استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات است که برترین شرکت‌های  آن را محقق کرده‌اند.

معرفی بهترین برندهای تجهیزات پزشکی می تواند در خرید بهترین نوع این کالاها مفید باشد. تجهیزات پزشکی در انواع مختلف و در برندهای متفاوت تولید می شوند. شناخت بهترین برندهای تولیدکننده می تواند به شما در انتخاب بهترین کالای پزشکی از میان هزاران برند مختلف کمک کند. در این بخش می خواهیم شما را با برخی از بهترین برندهای تجهیزات پزشکی آشنا سازیم. با ادامه مقاله همراه ما باشید.

  1. آوا پزشک

شرکت آواپزشک از بهترین تولیدکننده های انواع محصولات و کالاهای یکبارمصرف پزشکی است. از جمله محصولات تولیدی این شرکت می توان به سرسوزن های چشم پزشکی، میکروکانولا، سرسوزن دندانپزشکی، سوزن اسکلروتراپی، انواع سرنگ های مختلف و پانچ های نمونه برداری پوستی اشاره کرد. این شرکت علاوه بر توزیع محصولات تولیدی خود در سطح کشور ایران، آن ها را به مناطق دیگری مانند کشورهای منطقه CIS، خاورمیانه، آسیای میانی و آفریقا نیز ارسال می کند.

  1. بیورر

شرکت تولیدکننده تجهیزات پزشکی بیورر، از بهترین شرکت های تولیدکننده انواع محصولات مراقبت بهداشتی و رفاهی می باشد. این شرکت برای اولین بار لنت های گرمایشی را وارد بازار کرد که از فروش خوبی برخوردار بودند. امروزه این شرکت، تولیدات خود را بسط داده است و می تواند طیف وسیعی از انواع محصولات پزشکی را تولید کند. فروشگاه بیورر امکانی را فراهم کرده است که خریداران می توانند محصولات مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهند.

  1. بی ول

شرکت تولیدکننده تجهیزات پزشکی بی ول در کشور سوئیس قرار دارد. این شرکت محصولاتی را تولید می کند که باعث افزایش سطح سلامت افراد می شود. شرکت تولیدکننده بی ول، مجموعه گسترده ای از انواع محصولات پزشکی را تولید می کند. این شرکت از ارزش های خانواده حمایت کرده و به افراد نیازمند به افزایش سطح سلامتی، کمک می کند.

  1. پاک سمن

شرکت پاک سمن از برترین شرکت های تولیدکننده انواع تجهیزات پزشکی است. این شرکت فعالیت خود را در سال 1368 آغاز نمود و به یکی از شناخته شده ترین برندها تبدیل شد. این شرکت در زمینه تولید انواع محصولات ارتوپدی و کمک درمانی فعالیت دارد.

  1. تقطیر خراسان

شرکت تقطیر خراسان دارای سابقه طولانی در زمینه تولید انواع محصولات مختلف است. تولید الکل های طبی از جمله بهترین محصولات تولیدی شرکت تقطیر خراسان است که به وفور در مراکز درمانی و بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرد.

  1. پلی ژل

شرکت پالیزطب با برند تجاری پلی ژل، از برترین تولیدکننده های انواع ژل های مختلف است. این شرکت دارای مجوز ساخت انواع محصولات بهداشتی، آرایشی و پزشکی است. از جمله محصولات تولیدی این شرکت می توان به تولید ژل های سونوگرافی، ژل های لوبریکانت و ژل های الکتروکاردیوگرافی اشاره کرد.

  1. هپسان

شرکت هپسان از تولیدکننده های بزرگ تجهیزات پزشکی شناخته می شود. برند تجاری هپسان متعلق به شرکت کیمیاگران علم و صنعت رویان است. این شرکت در تولید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی، زناشویی و محصولات ضدعفونی کننده، ژل های لوبریکانت و سونوگرافی سرآمد است.

  1. تاپ گلاو

شرکت تاپ گلاو از بهترین شرکت های تولیدکننده انواع دستکش های نیتریل در سایز ها و اندازه های مختلف است. این شرکت در سال 1991 تاسیش شد و توانست در مدت کوتاهی 25% از کل سهام بازار جهانی را از آن خود سازد. این شرکت دارای 27 کارخانه تولیدی در کشورهای مختلف مانند مالزی، چین و تایلند است. از جمله دیگر محصولات تولیدی آن می توان به دستکش های صنعتی، دستکش های جراحی، دستکش های نیتریل و لاتکس اشاره کرد.

  1. حلما طب

حلما طب از بهترین برندهای تولیدکننده انواع کالاهای پزشکی یکبارمصرف شناخته می شود. این نوع محصولات صد درصد ایرانی هستند و با استفاده از تکنولوژی های بالا تولید می شوند. برند حلما طب متعلق به شرکت تولیدکننده تجهیزات پزشکی یکبار مصرف” بسپار صنعت فاخر” می باشد. این شرکت، فعالیت خود را در سال 1390 با تولید سرنگ های جنرال و انسولین آغاز کرد. سپس محصولات دیگری مانند کیسه ادرار، ست سرم و اسکالپ نیز به فهرست محصولات تولیدی افزوده شوند.

  1. رضاراد

شرکت تجهیزات پزشکی رضاراد یک شرکت خصوصی است که فعالیت خود را در سال 1371 آغاز نمود. این شرکت در ابتدا به فعالیت در زمینه واردات کالا مشغول شد. اما پس از یک سال، به عنوان بهترین تولیدکننده انواع محصولات ضدعفونی کننده مورد مصرف در مراکز درمانی تبدیل شد. شرکت رضا راد از آن زمان تاکنون در زمینه محصولات کنترل کننده عفونت فعالیت دارد.

سخن پایانی

تجهیزات پزشکی شامل انواع محصولات و کالاهای مختلف بهداشتی می شود. این نوع تجهیزات در برندهای مختلف با قیمت های متفاوت در بازار عرضه می شوند. آشنایی با برندهای شناخته شده تولیدکننده انواع تجهیزات پزشکی می تواند به شما در انتخاب و خرید بهترین و باکیفیت ترین محصولات پزشکی کمک کند.

سوالات متداول

  1. بهترین برندهای انواع تجهیزات پزشکی کدامند؟

شرکت های رضاراد، حلما طب، تاپ گلاو، هپسان، پلی ژل، پاک سمن، آوا پزشک و غیره از بهترین تولیدکننده های انواع تجهیزات پزشکی هستند.

  1. از بهترین محصولات حلما طب کدامند؟

سرنگ های جنرال و انسولین، کیسه ادرار و ست سرم از جمله تولیدات برند حلما طب هستند.

 

دکمه بازگشت به بالا