عمومی

بسیج همواره در بزنگاه‌ها پیشقراول بوده است

عباسپور در گفتگو با آنا:

نماینده شورای اسلامی گفت: همه جا مشکلاتی برای نظام پیش می آید و در مواقع گرفتاری، بسیج اولین گروهی است که با تمام توان در صحنه حاضر شده و پیشتاز است.

روح الله عباسپور در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره مظلومیت بسیج کشور در برابر اغتشاشات، اظهار کرد: بسیج در روزهای سخت پای کار نظام انقلاب ایستاده است. انقلاب شد و به شدت از آرمان های آن دفاع کرد.

وی تاکید کرد: بسیج در شکل گیری انقلاب، هشت سال دفاع مقدس، خدمات رسانی به بلایای طبیعی از جمله سیل و زلزله زدگان و کمک رسانی در دوران کرونا نقش فعالی داشته است.

این عضو شورای اسلامی تاکید کرد: هر زمان که مشکلات و آشوب های نظام به وجود می آید، بسیجیان اولین گروهی هستند که با تمام توان در زمین حاضر می شوند و پیشتاز هستند.

عباسپور تاکید کرد: بسیجیان با توجه به مقام معظم رهبری همواره مظلوم بوده اند و بدون سلاح در مقابل اغتشاشگران ایثارگرانه ایستادند.

وی با اشاره به شهادت تعدادی از بسیجیان در اغتشاشات اخیر گفت: بسیجیان ما در اغتشاشات اخیر به شهادت رسیدند و حمایت از بسیجیان ضروری است.

نماینده بویین زهرا به شورای اسلامی شهر گفت: ما عزت و آبرو و نفس خود را مدیون وجود بسیجیان هستیم پس باید در حد توان از بسیجیان حمایت کنیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا