بیانیه سازمان نظام پرستاری برای شرکت در انتخابات

سازمان نظام پرستاری اعضای ملت ایران ، حامیان بهداشت و به ویژه جامعه پرستاران را به شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

به گزارش دکترنامه“بدون شک یکی از مهمترین زمینه های تجلی دموکراسی اسلامی و مردم سالاری دینی ؛ متعادل سازی پرواز شدید دو عزیز ایران عزیز به سوی موفقیت و تعالی ، یعنی اسلام و جمهوری در ایران عزیزمان ، برگزاری انتخابات مختلف ، از جمله انتخابات ریاست جمهوری.

اگرچه انتخابات در سراسر کشور یک روز به طول می انجامد و برای هر ایرانی یک ساعت به نظر می رسد ، اما این ساعت در یک روز مانند احیای سرنوشت مادی و معنوی جمعیت هشتاد میلیون نفری ایران است. از نظر ما پرستارانی که خدمتگزار قابل اعتماد شما برای ملت عزیز و مردم شما هستند. و ما بخصوص در زمان کرونا ، یکدیگر را بهتر می شناسیم. ارزش چند ساعت دقایق و حتی ثانیه های زندگی ارزش غیر قابل مقایسه ای با زمان برابر در زندگی عادی دارند.
گاهی اوقات مقدار ثانیه “فوق العاده طلا” می شود. گاهی ممکن است برای خدمت به شما یا عزیزانتان دقیقه و ثانیه از خداوند متعال بخواهید ، که یک عمر را برای مشتری تضمین می کند ، و در چند ثانیه و دقیقه “فوق العاده طلا” ؛ ما تصمیم گرفتیم؛ ما روش ها و پروتکل هایی را برای مراقبت و محافظت از مشتری انتخاب می کنیم. بنابراین ، هنگامی که ما بهترین استفاده را از زمان و با بهترین تصمیم گیری می کنیم ؛ ما روش صحیحی را انتخاب کردیم و جواب داد. “در حقیقت ، زندگی ، سلامتی و نشاط مشتری های ما تضمین شده است.”

در قسمت دیگر بیانیه آمده است:

“ملت عزیز

اکنون ، جمعه ، یک زمان طلایی و یک فرصت نادر برای هر یک از شماست. آنها فقط یک ساعت وقت صرف کردند!

بنابراین ، در روز جمعه ، 18 ژوئن ؛ شما و حق تعیین سرنوشت خود برای 4 یا 8 سال آینده هستید

شما و وظایف مسئولین دو کشور

شما و بازآفرینی امید و سربلندی برای این جوانان مرزی و محیطی پر از شهید و ایثارگر

شما برای دوستان خود امید ایجاد می کنید و علیه بدخواهان و دشمنان قدرت و اقتدار ایجاد می کنید.

انتخابات جمعه آینده با هر کیفیت به مدت چهار سال ، مدیریت قوه مجریه این سیستم مقدس به کسی سپرده می شود.

بنابراین ، بیایید با هم و با حضور و مشارکت فراوان در تعیین افراد مناسب ، امید ، شادی ، همدلی ، وحدت و وحدت ملی به شکلی بی سابقه و با حضور گسترده مردم و همه خادمان دولت نشان دهیم. ملت در انتخابات روز جمعه ، مردم جدایی ناپذیر هستند. ، برای تقویت و نمایش سیستم منطقه ای و بین المللی و دوستانمان بیش از هر زمان دیگر ، و دشمنان کشورمان و روح شهدای امام و شهدای عزیز را ناامید و دلسرد کنیم. بگذارید ما به ویژه شهدای مقاومت ، رهبر قلب ، قاسم سلیمانی عزیز را شاد کنیم.

بنابراین ، در پایان ، سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران از همه عزیزان کشور ، جامعه نظام سلامت و اعضای جامعه پرستاری این کشور و خانواده های این عزیزان با شور و شوق خود درخواست می کند حضور و دعوت دیگران در اطراف آنها در انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری. در انتخابات شرافتمندانه و با انتخاب درست ؛ “بیایید ایران قوی تر ، با ثبات تر ، غرور و غرور را ببینیم.”

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا