بیانیه ۲۰۰ نماینده مجلس مبنی بر ممنوعیت ورود واکسن آمریکایی، انگلیسی و فرانسوی

در بیانیه ای ، 200 قانونگذار با استناد به اظهارات رهبری مبنی بر ممنوعیت واردات واکسن های آمریکایی ، انگلیسی و فرانسوی ، از دولت خواستند که تمام واردات واکسن تولید شده توسط شرکت های آمریکایی ، انگلیسی و فرانسوی را ممنوع کند.

به گزارش دکترنامه ، علی کریمی فیروز ، در جایی از جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی ، در بیانیه ای ضمن حمایت و قدردانی از تولید واکسن کرونا توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ، از دولت خواست واکسن های تولید شده توسط آمریکا ، انگلیس را وارد کند. و انگلیس بان فرانسه.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

تولید واکسن کرونا ایرانی توسط نخبگان جوانان کشور مایه مباهات و عزت ملی است و قابل انکار نیست. (مقام معظم رهبری)

در شرایطی که کشور با ظالمانه ترین انواع تحریم ها و نفرت از سوی افراد متکبر روبرو است و کشورهای اروپایی حتی حاضر به صدور مجوز برای واردات ماسک به ایران نیستند و مردم در تهیه کالاهای بهداشتی و دارویی با مشکلات جدی روبرو هستند – دارو برای جلوگیری از بیماری با اجرای فرمایشات حضرت امام (ره) با دستورات مقام معظم رهبری وارد میدان پیشگیری از شیوع ویروس کرونا شدند و به بالاترین شکل ممکن نقش بازوان توانمندی را برای پرسنل بهداشت و درمان ایفا کردند.

از اوایل شیوع ویروس در مناطقی مانند تولید مواد بهداشتی مانند ماسک و مواد ضد عفونی کننده ، تولید داروهای تحریم کننده ، تولید تجهیزات پزشکی برای بیماران تنفسی و همچنین تجهیزات مستقیم تاج گذاری برای اجساد. آنها وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی را در خط مقدم مبارزه با این بیماری ویرانگر جهانی تنها نمی گذارند و محدودیت ها و تحریم ها را به فرصت تبدیل می کنند و از یک بحران بزرگ جلوگیری می کنند. اما آنچه در هفته های اخیر بیشتر جهان را مجذوب خود کرده است ، موفقیت دانشمندان جوان ایرانی در مورد کارکنان اجرایی تصمیم حضرت امام خمینی (ره) در ساخت و تولید اولین واکسن کرونا و اخذ مجوز از مقامات ذیصلاح برای انجام آزمایشات انسانی در این زمینه است. واکسیناسیون و اجرای موفقیت آمیز ، ما امیدواریم که چندین موسسه و شرکت دانش بنیان دیگر آزمایش انسانی را به زودی آغاز کنند.

دستیابی به این موفقیت الهی در شرایطی که فقط چند ابرقدرت در جهان ادعای دسترسی به این واکسن را دارند و ایران ، به قول خودشان ، تحت تحریم های فلج کننده و فشار حداکثر است ، به عنوان رهبر معظم انقلاب در بیانیه اخیر خود در سالگرد قیام مردم قم در 10 ژانویه. آنها گفتند که این باعث افتخار و افتخار کشور است و جایی برای انکار آن وجود ندارد.

ما نمایندگان ملت ایران در مجلس این دستاورد بزرگ و ارزشمند را نتیجه مدیریت جهادی و انقلابی و تفکر انفعالی و همچنین اعتماد به توان داخلی و نیروی انسانی جوانان نخبه کشور در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و سایر نهادهای علمی می دانیم. به همه کارکنان این گروه خدماتی و همچنین کارکنان بهداشت و مراقبت کشور تبریک می گویم و از این گروه از فعالیت ها برای نجات جان مردم محترم ایران قدردانی و قدردانی می کنیم. امیدواریم با تلاش محققان و دانشمندان کشورمان ، هر چه زودتر پایان اپیدمی این ویروس شیطانی را در ایران اسلامی و البته در سراسر جهان جشن بگیریم.

همچنین به دلیل عدم وجود مستندات علمی و زیرساخت های تولید واکسن توسط شرکت های تولید کننده واکسن خارجی و عدم امکان بررسی ایمنی ، سلامت و اثر بخشی واکسن توسط شرکت های آمریکایی و انگلیسی و همچنین به دلیل شواهد موجود در مورد شوک ، عوارض جانبی و مرگ و میر. در مورد تزریق واکسن کرونا توسط شرکت آمریکایی Pfizer ، مجلس شورای اسلامی از دولت خواسته است تا واردات واکسن های تولید شده توسط شرکت های آمریکایی ، انگلیسی و فرانسوی را ممنوع کند تا سلامتی همکاران خود را تهدید نکند ، و مجلس شورای اسلامی به طور جدی. “این فصل می داند.”

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا