اقتصادی

بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان با شرکت‌های دانش‌بنیان قرارداد داریم

دکترنامه/خوزستان مدیرعامل شرکت پتروشیمی تندگویان گفت: بیش از یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد با شرکت های دانش بنیان داریم.

سیدرضا قاسمی شهری در نشست خبری رویداد فناورانه “پتروفن زون” که امروز ۱۶ اسفندماه در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در ماهشهر برگزار شد، اظهار کرد: هیچ منطق و عقل سلیمی قبول نمی کند قطعه ای که می توان آن را از خوزستان تهیه کرد را از جایی دیگر خریداری کرد و قطعا نگاه در شرکت های پتروشیمی به همین شکل است.

به گزارش دکترنامه، وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه ها میان شرکت های پتروشیمی استان و شرکت های دانش بنیان افزود: تضمینی بزرگتر از چیزی که روی کاغذ وجود دارد این است که شرکت های پتروشیمی به شرکت های دانش بنیان نیاز دارند.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی تندگویان گفت: به جز شرکت های دانش بنیان چه کسی می تواند مشکل ما را حل کند و ما به این شرکت ها نیاز داریم و نیاز شرکت های پتروشیمی تضمین کننده این تفاهم نامه ها است.

قاسمی شهری عنوان کرد: بیش از یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد با شرکت های دانش بنیان داریم و برای سال های آینده نیز تلاش خواهیم کرد تا از این شرکت ها حمایت ویژه ای داشته باشیم.

وی ادامه داد: تفاهم نامه هایی که با شرکت های دانش بنیان منعقد شده است قطعا تا ماه های آینده با انجام مراحل قانونی به قرارداد منجر خواهند شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا