بیماری کووید ۱۹ ریسک مقاومت آنتی بیوتیکی را افزایش می دهد

به گفته محققان ، Quaid 19 یک عفونت است که فرد را در معرض خطر بیشتری برای عفونت باکتریایی ثانویه قرار می دهد.

مقاومت آنتی بیوتیکی امروزه یک مشکل واقعی در جهان است و بسیاری از بیماران به عفونت های باکتریایی مبتلا می شوند.
اکثر ابرهای باکتری توسط آنتی بیوتیک ها از بین می روند ، اما برخی از آنتی بیوتیک ها مصون هستند.
استفاده از آنتی بیوتیک های غیر ضروری اغلب علت آن است. بیمارستان اصلی ترین محل پرورش این ابرخودرو است و افراد زیادی پس از بستری در بیمارستان به این بیماری آلوده می شوند.
اگر کسی به هر نوع عفونت ویروسی مبتلا باشد ، بیشتر در معرض خطر عفونت های باکتریایی است. Quaid 19 یک عفونت است که همچنین می تواند خطر عفونت باکتریایی ثانویه را افزایش دهد.
طبق مراکز کنترل و پیشگیری از بیماریهای ایالات متحده ، 29٪ تا 55٪ مرگ و میر ناشی از عفونتهای باکتریایی ثانویه در طی همه گیر آنفولانزای H1N1 در سال 2009 رخ می دهد.
دلیل این است که سیستم ایمنی بدن پس از یک عفونت ویروسی مختل می شود. حمله به باکتریهای پیچیده و مقاوم در بدن در چنین شرایطی آسان است.
مطالعات نشان می دهد که تعداد زیادی از بیمارانی که از نظر ویروس تاج آزمایش مثبت می کنند و در بیمارستان بستری هستند ، ممکن است برخی از عفونت های باکتریایی نیز داشته باشند.
به گفته محققان ، 50 درصد از این بیماران در اثر عفونت می میرند و در بیشتر موارد ، مقاومت آنتی بیوتیکی نقش عمده ای دارد.
داده های ووهان چین همچنین نشان داد که حدود نیمی از 19 بیمار کویتی که فوت کردند عفونت ثانویه دارند.
محققان معتقدند که باکتریهای مقاوم به آنتی بیوتیک کشنده تر از خود ویروس هستند.