عمومی

تاج نفسانی به نتانیاهو ، ارتش اسرائیل و وزارت جنگ زد

به گزارش گروه بین الملل آنا ، پیش از این وزیر نفت اسرائیل ، نفتعلی بنت گفته بود که باید نقش وزارت بهداشت رژیم در تدوین سیاست های عمومی مشخص شود و مسئولیت کار با تاج باید به وزارت جنگ واگذار شود. . وی با بیان اینکه ارتش و وزارت جنگ از این مأموریت آگاه بودند ، افزود: آنها اکنون در یک جنگ بیولوژیکی خطرناک علیه طبیعت قرار گرفته اند.

وزیر نظامی رژیم صهیونیستی ادامه داد: هیچ انتقادی از وزارت بهداشت وجود ندارد .ما می خواستیم سیستم تست تاج موفقیت کسب کند به همین دلایل ، این مسئولیت باید یک ماه پیش به ارتش اسرائیل منتقل می شد.

بیشتر بخوانید:

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: برای جنگ بیولوژیکی علیه تاج دستور دهید

رقابت بین وزارت جنگ و سلامت کنترل رژیم صهیونیستی بر فرماندهی تاج و تخت ، ضمن فاش کردن اطلاعات از محافل خصوصی ، تصمیم گیرندگان را در تل آویو نشان می دهد که سازمان های امنیتی نمی توانند این مسئولیت را بپذیرند. بی کفایتی ارتش و وزارت جنگ به حدی شرم آور بود که روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی نوشت که مرکز اضطراری ، مسئولیت مدیریت بحران ، فاقد ابزار و ابزار برای این کار بود و ارتش اسرائیل فرماندهی جبهه را برعهده داشت. فضای داخلی بسیار محدود است.

نفتالی بنت - بنیامین نتانیاهو

نفتالی بنت و بنیامین نتانیاهو وزیر جنگ و نخست وزیر رژیم صهیونیستی

این روزنامه می افزاید: “گرچه ارتش می تواند به طور منطقی در حمل و نقل مواد غذایی ، تجهیزات و جابجایی کمک کند ، اما توانایی حل و فصل وضعیت اسرائیل را برای مدت طولانی ندارد.”

جورام لیف ران ، معاون پیشین آژانس مدیریت اضطراری اسرائیل ، می گوید: “مقامات ارشد همیشه درباره سناریوهای مختلف صحبت کرده اند ، اما بودجه ای در کار نبوده و آنها واقعاً به مسئله مدیریت بحران اعتقاد ندارند.” در حقیقت ، مرکز فوریت های پزشکی حضور خارجی ندارد و تمام تلاش ها برای ایجاد آن ناکام بوده است ، زیرا ارتش اسرائیل و وزارت امنیت (جنگ) همه تلاش خود را برای از بین بردن ، خنثی سازی و بودجه انجام داده اند.

محافل داخلی رژیم صهیونیستی معتقدند که نتایج نظامی رژیم ثابت می کند که وظیفه آنها باید به عنوان یک نیروی حمایتی باقی بماند و مسئولیت مدیریت بحران را به عهده نگیرد. آنها معتقدند که “خدمات اضطراری” موقعیتی است که باید در زمان های مختلف در طی زمان آموخته شود ، تا زمانی که ارتش اسرائیل نتواند نیروهای خود را از یگان های جنگی به فرماندهی جبهه داخلی منتقل کند. و حتی اگر چنین طرحی امکان پذیر باشد ، آنها نیاز به آموزش چند ماهه دارند.

شکی نیست که گذشت مدت زمانی کوتاه نمی تواند نیروی امنیتی رژیم صهیونیستی را در زمینه ایجاد شرایط اضطراری در مناطق اشغالی برای نبرد با تاج فراهم کند.

این یک واقعیت غیرقابل انکار است که تاج ، سرزمینهای اشغالی بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر ارتش اسرائیل و وزارت جنگ را به تسخیر خود درآورد و این که آنها امروز برای جنگ آماده نیستند چه رسد به مخالفت با انتشار ویروس تاج ، که به طور بالقوه می تواند جان انسان ها را به خطر بیاندازد. تمام دنیا این بود

براساس آخرین آمار منتشر شده از سوی مقامات بهداشتی رژیم صهیونیستی ، 13 هزار و 883 نفر در سرزمین های اشغالی به کرونا ویروس آلوده شده اند که از این تعداد 181 نفر جان خود را از دست داده اند. همزمان با استفاده گسترده از كروناویروس در سرزمین های اشغالی ، مقامات اسرائیلی از مردم می خواهند كه از ماسك و وسایل محافظ استفاده كنند تا از انفجار كرونا ویروس جلوگیری شود.

در حالی که مقامات اسرائیلی به دنبال کاهش برخی محدودیت ها هستند ، گزارش های جدید حاکی از آن است که شیوع coronavirus همچنان در حال افزایش است ، به طوری که تعداد بیشتری از سربازان صهیونیست به این ویروس آلوده می شوند. تاکنون آزمایش کرون از 124 سرباز اسرائیلی تأیید شده است ، و سخنگوی ارتش اسرائیل اخیراً فاش کرد که 1310 سرباز این رژیم در قرنطینه هستند.

انتهای پیام / 4106/4033 /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا