سلامت و دانش

«تارا» از سرویس اعطای اعتبار خرد رونمایی کرد

در این نشست سید حامد قنادپور مدیرعامل شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا و وحید شمخی معاون توسعه و نوآوری و همچنین امیرحسین باقری معاون فروش و بهره برداری و حسن مختاریان معاون فنی رئیس جمهور سخنرانی کردند. پاسخ به سوالات خبرنگاران در مورد جنبه های فنی و عملیاتی توسعه این برنامه خاص و متمایز.

مدیرعامل تارا در این نشست با اشاره به اینکه شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا با پشتوانه 50 سال فعالیت، تجربه اقتصادی و توسعه کسب و کار گروه صنعتی گلرنگ تشکیل شد، گفت: فعالیت تارا از سال 1400 جدی بوده است. وی ادامه داد: شروع شده و ادامه دارد، اکنون با ارائه راهکارهای دیجیتالی برای ارتقای تجربه مردم از خدمات مالی سعی در تفکر جامع در مورد دغدغه ها و نیازهای جامعه امروزی دارد و فلسفه اساسی آن کمک به رفاه مالی میانی است. کلاس.”

سید حامد قنادپور ادامه می دهد: تارا در این راستا خدماتی مانند کیف پول الکترونیکی، رفاه شرکتی، اعتبار سازمانی و اخیراً خدمات اعتبارات خرد فردی را ارائه کرده است و در مدت کوتاهی که این خدمات راه اندازی شده، با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است. “پیش آمده.”

وی گفت: در بخش خدماتی و سازمانی تارا به بیش از 100 شرکت و سازمان در کشور خدمات مالی و اعتباری ارائه کرده و بیش از 1000 میلیارد تومان در قالب اعتبار ارائه کرده است.

وی برخی از قابلیت ها و مزیت های تارا را که این اپلیکیشن توسعه داده است، مثال زد، از جمله: “با تکیه بر حمایت گروه صنعتی گلرنگ در زمینه تامین کالا و نقاط فروش و همچنین تجربه طولانی 50 ساله”، “کاربر” تجربه “ویژه و منحصربفرد”، گسترش پذیرندگان در 460 شهر ایران و بیش از 4500 نقطه خرید مستقیم و غیرمستقیم در زمینه های مختلف از جمله کالاهای مصرفی، پوشاک و مد، لوازم خانگی، زیورآلات، آرایشی و بهداشتی، پزشکی و بهداشتی، “بیمه و …» خدمات، «عدم دریافت سود و پورسانت»، «بهبود شاخص های نسبی زندگی مردم» و ….

مدیرعامل تارا در پایان سخنان خود گفت: سازوکار ما برای اعمال انضباط مالی و بازگرداندن وجوه پرداختی به اعتبار افراد توسط کاربران، کاملاً متکی بر اعتماد است و البته اگر برعکس این اتفاق بیفتد، کاربر مورد نظر و کاربر مربوطه. شخصی که یادداشت “منفی را می پذیرند و خدمات بعدی را از دست می دهند” را معرفی کرده است.

وی گفت: باید قول بدهیم که تارا هنوز در مراحل اولیه توسعه است، چه از نظر کاربران و چه از نظر خدمات، و برنامه‌هایی که انجام شده، نوید رویدادهای هیجان‌انگیزی را در پایان سال جاری و سال‌های آینده می‌دهد. گفت. شعار تارا “راه حل های دیجیتال 360 درجه برای بهبود رفاه مالی” و تفکر جامع است تا دغدغه ها و نیازهای امروزی بشر در عمل محقق شود و می توان گفت که خدمات رسانی در راستای تجارت دینی به مردم و جامعه و در قالب مسئولیت.مسئولیت مدنی “برندها و شرکتها قابل تفسیر هستند.”

سخنران بعدی این نشست وحید شمخی، معاون توسعه و نوآوری شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا بود که به حضار در خصوص چرایی و چگونگی شکل گیری اپلیکیشن، ابعاد و روند توسعه این اپلیکیشن و چشم انداز آن برای آینده.

وحید شمخی با اشاره به اینکه سال گذشته تارا تمرکز خود را بر تامین اعتبار شرکتی و انبوه داشت، گفت: امروز گرد هم آمدیم تا سرویس جدیدی را از تارا معرفی و راه‌اندازی کنیم که «وام خرد» یا «اکنون بخر، بعد پرداخت کن! “این شهرت جهانی دارد.

شمخی با اشاره به اینکه واحد خدمات اعتبارات خرد تارا فاقد چک، سفته، ضامن و وثیقه و بدون کارمزد است، تصریح می کند: برای دریافت این سرویس نیازی به مراجعه حضوری نیست و کاربران می توانند کل مراحل ثبت نام را در کمتر از نیم ساعت انجام دهند. . ساعت. ، احراز هویت و اعتبار سنجی خود را تکمیل کرده و از 500 هزار تومان اعتبار تا 5 میلیون تومان دریافت کرده و از 4500 نقطه فروش مستقیم و غیر مستقیم در سراسر کشور خریداری کرده اند. لازم به ذکر است که فرآیند توسعه پذیرنده تارا سریع بود.

وی گفت: تارا به کاربران کمک می‌کند تا نیازهای مالی کوتاه‌مدت و میان‌مدت خود را مدیریت کرده و از نظر مالی هوشمندتر زندگی کنند و از آنجایی که در اقتصاد تورمی ایران، کاربران در واقع دو ماه دیرتر پرداخت می‌کنند، به نفع آنهاست. . . »

برای استفاده از این سرویس فقط به یک شماره همراه به نام خود و یک کارت ملی هوشمند (جدید) نیاز دارید.

وی همچنین گفت: همکاری کاربران منجر به این می شود که برای اولین بار در کشور سازوکار تکیه بر اعتماد مطلق به کار گرفته شود و برنامه ریزی ها انجام شود. در عین حال ممکن است لازم باشد ذهنیت و فرهنگ خود را در ایران تغییر دهیم که مجبور نباشیم همه چیز را نقدی بخریم و از اعتبار به عنوان یک تغییر فرهنگی (مانند سایر کشورهای جهان) استفاده کنیم.»

تارا خدمات اعتبار خرد را راه اندازی کرد

معاون توسعه و نوآوری تارا در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه نیمی از اعتبارات دریافتی باید 30 روز بعد و مابقی 60 روز پس از خرید بازپرداخت می شد، توضیح داد: هر چه بیشتر باشد.

در این دیدار امیرحسین باقری معاون فروش و عملیات شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا نیز به ارائه خدمات قابل ارائه به سازمان ها و شرکت ها پرداخت و افزود یکی از اهداف مخاطبان سازمانی استفاده از خدمات تارا است. برای دستیابی به آن برای افزایش تجربه. “این برنامه جبران نیروی کار سازمان آنها است.”

وی افزود: برای پاسخگویی بهتر به نیازها و خواسته های خانواده های ایرانی، در تلاش هستیم تا پذیرندگان تارا را در زمینه ها و رده های مختلف توسعه دهیم.

حسن مختاریان، معاون فنی مجموعه ها نیز در سخنانی با اشاره به اهمیت امنیت در هر سرویس دیجیتال و اهمیت دوگانه آن در خدمات مالی، گفت: این است.

او گفت: «سادگی و ایمنی دو ویژگی بارز تارا هستند. پرداخت با تارا حتی به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت قابل انجام است. معماری مورد استفاده برای این برنامه یک میکروسرویس است که بعداً می‌توانیم آن را به راحتی توسعه دهیم و از فناوری‌های مختلف و زبان‌های مختلف برای توسعه آن استفاده کنیم.»

در پایان این نشست مسئولین تارا به سوالات رسانه های گروهی پاسخ دادند.

شایان ذکر است کیف پول الکترونیکی تارا در هر خرید دارای 3 درصد بازپرداخت نقدی می باشد که برای تمامی پذیرندگان تارا قابل استفاده بوده و به عبارتی تخفیف دائمی قابل توجهی را برای کاربران خود در نظر می گیرد. علاوه بر این شماره پشتیبانی تارا 1573 به صورت 24 ساعته در دسترس کاربران است.

گفتنی است، نشست رسانه ای معرفی اپلیکیشن تارا (راه حل دیجیتال 360 درجه برای بهبود رفاه مالی) ساعت 14 در برج گلرنگ واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، با حضور نمایندگان رسانه های گروهی و سایر حاضرین و مهمانان حاضر.

دکمه بازگشت به بالا