عمومی

تازه ترین دروغ ضدانقلاب/ حججی را حاج قاسم کشت!

همه چیز با مصاحبه وزیر امور خارجه آمریکا با مجری برنامه فاکس ، دانا پرینو آغاز شد. به دنبال انتقادات مکرر کلینتون از ترامپ ، مایک پمپئو در این مصاحبه گفت که وی به تمام نامه های الکترونیکی وزیر امور خارجه اسبق آمریکا هیلاری کلینتون و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 دسترسی داشته و آنها را قبل از انتخابات در دسترس عموم قرار خواهد داد ، اما نگفت چه وقت و چگونه.

کلینتون در مدت حضور خود در وزارت امور خارجه به جای استفاده از سرورهای امن دولتی با استفاده از ایمیل خصوصی ، با مشاوران و دیگران مکاتبه می کرد. تحقیقات AFBI نشان می دهد که صدها ایمیل از این سرور ناامن ارسال شده است. برخی از اعضای کنگره ایالات متحده گفتند که این یک نقض قانون است و او مجبور شد آن را پس دهد. رئیس وقت AFBI سرانجام پس از تحقیقات خود گفت که هیلاری سهل انگاری کرده اما شغل وی جرم نبود. با این حال ، در آستانه انتخابات 2016 ، این بهانه ای برای حملات و انتقادات ترامپ شد.

سه روز پس از مصاحبه ، تعدادی از کاربران فارسی گمنام توییتر با هشتگ # نامه های_هیلاری و اصطلاحاً “کشف” محتوای ایمیل ، شروع به توئیت کردند و ادعا کردند دموکرات ها با کمک سپاه پاسداران داعش را ایجاد کردند (در حالی که ترامپ بارها با کلینتون تماس گرفت و اوباما را متهم به ایجاد گروه داعش) ، سردار سلیمانی دستور سربریدن شهدای حججی را صادر کرد ، حمله به رژه اهواز کار سپاه بود و حتی برخی تا آنجا پیش رفته اند که می نویسند آمریکا از رهبر معظم انقلاب خواسته است فتوایی علیه بمب های هسته ای صادر کند. !

جالب اینجاست که هیچ یک از رسانه های آمریکایی این موضوع را گزارش نکردند. آیا منطقی است که چنین بمب گذاری تیترهای بزرگ در طول مبارزات انتخاباتی به بزرگترین شبکه ها و رسانه های راستگرای آمریکا ضربه نزند؟ ما فرض می کنیم که این ایمیل به خبرنگاران آمریکایی نرسیده است و مستقیماً به برخی از کاربران ایرانی ارسال شده است. آیا این ادعا صحت دارد؟ این کاربر ناشناس که طی چند ساعت گذشته به صورت سازمان یافته در مورد او توییت می زد ، آدرس وب سایت دولت ایالات متحده را برای اثبات ادعای خود ارائه داده است. (https://foia.state.gov/search/results.aspx؟collection=Clinton_Email)

با ورود به این سایت ، کلیه نامه های الکترونیکی که تاکنون از کلینتون منتشر شده است ، با تاریخ دقیق نوشتن نامه تعیین می شود و در سایت قرار می گیرد. آخرین نامه سال 2019 در وب سایت قرار گرفت و مشخص شد که وعده پمپئو محقق نشده است.

باز هم فرض می کنیم که این اسناد در این سایت نیست و فقط به دست چند کاربر ناشناس ایرانی می رسد. آیا آنها درست می گویند؟ کافی است چند توییت منتشر شده را با یک عکس ایمیل تأیید کنید. یکی از کاربران ایرانی به انگلیسی نوشت: “اوباما برنده جایزه نوبل صلح از قاسم سلیمانی برای کمک به بشار اسد در سرکوب مردم سوریه و رشوه دادن ایران با 150 میلیارد دلار از قاسم سلیمانی حمایت کرده است.” وی همچنین سه ایمیل برای ادعای خود پیوست کرد.

با نگاهی دقیق به این نامه ها مشخص می شود که هیچ یک از این اتهامات در متن ایمیل وجود ندارد و حتی یکی از آنها مربوط به همکاری اخوان المسلمین با قطر است و هیچ ارتباطی با ایران ندارد. برخی دیگر از کاربران حتی از او س askedال کردند که چرا متن توییت با ایمیل مطابقت ندارد؟

شخص دیگری در توییت خود نوشت: “شخص دیگری چند عنوان دیگر می خواهد؟” او همچنین آلبوم عکس را توئیت کرد و اثبات حرفه ای بودن خود بود.

بازهم ، شواهد هیچ ارتباطی با این ادعاها ندارد. این بار ، کاربر دیگری گفت این ایمیل چه ارتباطی با این مشکل دارد؟

این چند توییت در چند ساعت گذشته به طور گسترده منتشر شده است. آنچه این بار نیز مشخص است ، برخی از کاربران ضد انقلاب جعلی و گمنام ، با هشتگهای سازمان یافته و گسترده بر روی محتوای خیالی که حتی وجود ندارند ، در تلاشند اطلاعات نادرستی درباره ایران و شهدای مدافع مقدس را جاسازی کنند و دوباره امتحان کنند. جای شهید و جلاد را عوض کنید.

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا