عمومی

تاکید ترامپ به دادستان کل برای تحقیق درباره خانواده بایدن

ترامپ از دادستان کل کشور خواسته است تا درباره “فساد گسترده خانواده بایدن” تحقیق کند.

به گزارش دکترنامه ، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک ، روزنامه نیویورک پست چهارشنبه گذشته مجموعه ای از ایمیل های مربوط به هانتر بایدن ، پسر جو بایدن ، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا را منتشر کرد که نشان می دهد هانتر با شرکت اوکراینی بوریسما ارتباط دارد. ادعایی که کمپین بایدن آن را رد کرده است.

اکنون ، دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، از دادستان کل کشور ویلیام بار خواسته است تا بلافاصله وارد عمل شود و تحقیق درباره ادعاهای موجودیت تجارت خانوادگی بایدن در اوکراین را انجام دهد.

ترامپ همچنین خواستار انتشار اطلاعات مربوطه قبل از انتخابات 3 نوامبر شد.

وی افزود: این فساد بزرگی است و همه باید آن را قبل از انتخابات بدانند.

پیش از این ، گروه جمهوری خواه در مجلس نمایندگان ایالات متحده از دادستان کل کشور خواسته بود که یک دادستان ویژه برای تحقیق در مورد ادعاهای فساد مربوط به خانواده بایدن تعیین کند. وزارت دادگستری پاسخی به درخواست ترامپ نداده است.

اظهارات ترامپ پس از آن منتشر شد که روزنامه نیویورک پست گزارش داد که هانتر بایدن در برگزاری جلسه ای بین پدرش به عنوان معاون اوباما و نظارت بر سیاست های ایالات متحده در قبال اوکراین و مدیر اجرایی شرکت انرژی اوکراین بوریسما کمک کرده است. .

هانتر در آن زمان عضو هیئت مدیره شرکت بود. این ادعاها اندکی پیش از آن بود که گفته شد بایدن مقامات کیف را تحت فشار قرار داده است تا دادستان کل اوکراین را که مسئول تحقیق در بوریسما به اتهامات فساد است ، اخراج کند.

جو بایدن مدتهاست که دخالت در معامله تجاری پسرش در اوکراین را انکار کرده و مبارزات انتخاباتی وی بارها اعلام کرده است که هیچ ملاقاتی بین وی و مقامات اوکراین وجود ندارد

آدام شاف ، رئیس اطلاعات مجلس نمایندگان ، تلاش کرد داستان نیویورک پست را به تلاش برای اطلاعات نادرست روسیه پیوند دهد. جان راتکلیف ، رئیس انتصاب اطلاعات ملی ترامپ ، این موضوع را تکذیب می کند. ترامپ گفت اتهامات آدام شف “بسیار احمقانه” است.

ترامپ حتی گفت که بایدن به دلیل اشتباهات خود به زندان افتاد و خانواده های رقیب را “جنایتکاران سازمان یافته” توصیف کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا