عمومی

تجلیل از هنرمندان منتخب حوزه صنایع دستی کیش

به گزارش دکترنامه از کیش : خاطره استاد رضایی رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون کشور در این مراسم گفت: در عرصه تجاری سازی اصناف و صنایع مختلف، اتاق های سه گانه تعاون، اصناف و بازرگانی به عنوان ظرفیت های غیردولتی با نظارت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین وزارت صمت به عنوان بخش دولتی فعالیت می کنند.

رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون کشور در ادامه با برشمردن مزایای فعالیت های گروهی در قالب تعاونی ها همچنین ارتباط میان شبکه سازی ومسئولیت اجتماعی افزود: ایجاد یک شبکه توانمند در حوزه صنایع دستی و تسریع در مدیریت امور از تاثیرات فعالیت های گروهی محسوب می شود.

وی‌ با تاکید بر نگاه ویژه سازمان منطقه آزاد کیش به هنرمندان بومی در رویدادها و نشست های حوزه صنایع دستی، برای ارائه مشاوره به بومیان کیش ازسوی کمیسیون بانوان اتاق تعاون کشور اعلام آمادگی کرد.

خاطره استاد رضایی، ظرفیت موجود در کیش برای ارائه صنایع دستی را یک پل ارتباطی بین المللی و سکوی پرواز اقتصادی برشمرد.

استاد رضایی همچنین از هدفگذاری صادراتی ۱ میلیار و ۷۰۰ میلیون دلاری بخش تعاون در حوزه گردشگری و صنایع دستی خبر داد و از به ثمر رسیدن طرح صادراتی با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش در دولت سیزدهم ابراز امیدواری کرد.

به گفته رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون کشور، نخستین کنگره ملی “باور” در حوزه زنان با محوریت تعاون و هم افزایی، ۲۵ مرداد امسال به منظور دستیابی به اهداف توسعه بازرگانی صادرات، همراه با پنل های تخصصی ملی و بین المللی برگزار می شود.

گفتنی است در این مراسم، اجرای دو گروه موسیقی آنلاین کیش و بومیان جزیره به مناسبت روز جهانی صنایع دستی به روی صحنه رفت.

46

دکمه بازگشت به بالا