عمومی

ترامپ نمی خواهد چهره خود را بپوشاند!



به گزارش آسوشیتدپرس ، توصیه های جدید توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در ایالات متحده منتشر شده و مردم را تشویق می کند ، به خصوص در مناطقی که بالاترین میزان درگیری با بحران کرونا دارند ، از ماسک های خود برای بازدید استفاده کنند. خانه ها ، حتی با استفاده از اشیاء در دسترس مانند تی شرت ، روسری و ماسک ، آنها را غیر پزشکی ساخت.

با این حال ، رئیس جمهور آمریكا دونالد ترامپ خود را از سیاست های اعلام شده توسط دولت خود معاف كرده است و می گوید وقتی نمی تواند چهره خود را بپوشاند هنگام حضور در دفتر كاخ سفید و از رهبران سایر كشورها استقبال می كند.

در عین حال ، ایالات متحده با چشم انداز تعهد و نگران کمبود ماسک ، با کمبودهای جدی همچون سایر مناطق جهان روبرو است.

ترامپ و دیگر مقامات دولتی تأکید کرده اند که توصیه ها الزام آور نیستند و برای پوشاندن چهره انواع اشیاء موجود در خانه کافی است. مقامات فدرال همچنین تأکید کردند که ماسک های پزشکی باید برای کسانی که در خط مقدم مبارزه با کورو ویروس قرار دارند ، رزرو شود.

مقامات آمریكا اذعان كردند كه مشاوره ها و توصیه های كاخ سفید در مورد coronavirus تاكنون مغایر و گیج کننده بوده است ، و دولت آمریكا ماه گذشته تأكید كرد كه پوشاندن صورت با ماسك هیچ تاثیری در پیشگیری ندارد. از کروناویروس.

وی و دیگر کارشناسان بهداشت عمومی در ابتدا معتقد بودند که پوشاندن صورت با ماسک تأثیر قابل توجهی در شیوع ویروس نخواهد داشت ، اما شواهد جدید حاکی از آن است که افرادی که علائم بیماری ندارند ممکن است حامل ویروس باشند. و آن را به دیگران منتقل کنید.

ملانیا ترامپ ، بانوی اول ایالات متحده ، اما برخلاف همسرش ، از شوراهای بهداشتی جدید دولت برای مقابله با شیوع تاج استفاده کرد. وی در توئیت گفت: “در آستانه آخر هفته ، شنبه ها و یکشنبه ها ، از همه می خواهم که فاصله اجتماعی جداگانه ای داشته باشند و صورت خود را با ماسک یا لباس های دیگر بپوشانند.”

دولت آمریكا گفته است كه ایالت ها باید برای ذخیره وسایل پزشکی اقدامات بیشتری انجام دهند ، اما مشخص نیست كه آیا مقامات آماده هستند تا مردم را با عجله به دست آورند تا ماسك های پزشکی را از صنعت خصوصی بگیرند.

استیسی نلسون ، صاحب داروخانه در فلوریدا ، ایالات متحده ، می گوید که داروخانه نزدیک به دو هفته ماسکی برای فروش نداشته است. وی گفت: “ما نمی دانیم که در حال حاضر کجا می توانید ماسکی برای خرید پیدا کنید.”

وی افزود: در حال حاضر تولید این محصولات بسیار دشوار است اما مردم آنها را می خواهند. آنها پیام های گیج کننده ای دریافت کرده اند و مطمئن نیستند که آیا باید در زندگی روزمره ماسکی بپوشند.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماریهای ایالات متحده به افراد توصیه می کند که صورت خود را با لباس در مکانهای عمومی مانند سوپر مارکت ها و داروخانه ها بپوشانند که سایر اقدامات از راه دور اجتماعی اجرای آن دشوار است. این توصیه به ویژه برای مناطقی که بیش از همه از این بیماری همه گیر شده اند ، مهم است.

تا روز جمعه ، کمیته اعتصاب Coronavirus در کاخ سفید در مورد ادبیات نهایی درمورد مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری تاج و تخت در حال بحث بود. دانشمندان این مرکز خواستار تأکید بر پوشش صورت در سطح کشور بودند و معتقد بودند که این امر تأثیر بیشتری در جلوگیری از شیوع بیماری خواهد داشت.

مشاوران کاخ سفید ، از جمله دکتر دبورا بیرکس ، درخواست کرده اند که این ویروس محدود به ویروس ها شود.

310 311


انتشارات سایت توسط استخراج اخبار روز، اقدام به انتشار مجدد محتوا می نماید، به همین دلیل مسوولیت انتشارات سایت بر عهده منابع خبری بوده و دکترنامه هیچ مسوولیتی در قبال نوشته های سایت ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا