تزریق واکسن کرونا در مجموعه تاریخی نیاوران

تزریق واکسن کرونا در مجموعه تاریخی نیاوران

به گزارش شفاف ، تبلیغات مجتمع تاریخی و فرهنگی نیاوران اعلام کرد: یک مجتمع واکسیناسیون Covid 19 در ورودی این مجموعه توسط شبکه بهداشت و درمان شمیرانات با همکاری مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران ایجاد شد.

با توجه به تعطیلی موزه در شرایط فعلی ، مجتمع نیاوران تصمیم گرفت با دادن بخشی از فضای این مجموعه به مرکز بهداشت شمیرانات برای ایجاد واکسیناسیون جامع Covid-19 گامی موثر در جهت نقش اجتماعی خود به عنوان موزه بردارد. پایه. . .

این کار با پیگیری معاونت فرهنگی مجموعه نیاوران با هدف همکاری در جلوگیری از شیوع این بیماری و تحقق عملکرد اجتماعی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران به عنوان موزه انجام شد.

این پایگاه در ورودی مجموعه نیاوران برای خدمات دهی به ساکنان قرار دارد و تزریق دوزهای اول و دوم واکسن با توجه به اولویت و برنامه واکسیناسیون کشور با در نظر گرفتن شرایط و ترتیبات لازم انجام می شود.

رضا دبیری نژاد ، متصدی موزه و مدیر موزه ملک نیز اندکی پیش از ایجاد پایگاه واکسیناسیون در محوطه باز موزه دفاع مقدس در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد و نوشت: وقتی بحرانی پیش می آید ، همه م institutionsسسات باید از آنها در مقابله با بحران ، مانند سایر نهادها ، گاهی اوقات ، گاهی اوقات از ظرفیت های موضوعی و فرهنگی خود برای بهبود شرایط فرهنگی مردم و گاهی از ظرفیت های مکانی خود استفاده می کنند که می تواند پایه درمان باشد. اینکه کاخ نیاوران و موزه دفاع مقدس با همکاری وزارت بهداشت ، بخشی از فضای خود را به پایگاه منطقه واکسیناسیون تبدیل کرده اند ، نکته بسیار شگفت انگیزی است. اکنون افرادی که در منطقه این دو موزه زندگی می کنند با امیدهای جدید به این موزه می روند تا نقش اجتماعی و زیست محیطی موزه به شکلی دیگر نمایان شود.

موزه از 6 آوریل 1400 با قرمز شدن بیشتر شهر به طور کامل بسته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا