عمومی

تساوی با ارزش خیبر در برابر گربه سیاه سیرجانی/شکست ناپذیری خیبر در لیگ یک

تساوی ارزشمند خیبر مقابل گربه سیاه سیرجانی/ خیبر که در لیگ یک شکست نخورده است

تیم خیبر خرم آباد در سیرجان در هفته سیزدهم لیگ دسته اول مقابل آرمان گهر در سیرجان به تساوی یک بر یک دست یافت.

به گزارش خبرگزاری دکترنامه لرستان; خیبر خرم آباد با نتایج درخشان اخیراً به روزهای اوج بازگشته است.

در دیداری حساس و پرتنش مقابل تیم یکدست و ضعیف آرمان گهر سیرجان که گربه سیاه خیبر در دو فصل اخیر است و تیم خرم آبادی همیشه مقابل آرمان گهر سیرجان شکست می خورد.

خیبر در این دیدار با ترکیب بازی قبلی به مصاف آرمان گهر رفت تا پیروز شود و به روند بدون شکست خود ادامه دهد.

خیبر در نیمه اول بازی را هجومی آغاز کرد. در دقایق 35 و 45 سین شهابی و سینا حاتمی گلزنی کردند اما این تیرک مانع از گلزنی خیبر شد.

علاوه بر این تیم سیرجانی توسط محمد گلزاری و محمدرضاپور نیز گلزنی کرد اما درخشش مدافع و دروازه بان خیبر مانع از گلزنی ارمان گهر شد.

در نیمه دوم دو تیم برای کسب سه امتیاز بازی را هجومی آغاز کردند و این تیم آرمان گهر بود که در دقیقه 65 سجاد حسامی با یک ضربه زیبا گل برتری را به ثمر رساند و خیبر با چند گل بابا محمدی و محسن را شکست داد. عکس ها تعویض برای فرار از تکانی ضربه ای از راه دور زد و در دقیقه 86 سیو و ضربه تمام کننده دیدنی بابا محمدی از تعویض طلایی او به گل رسید تا شیرین پس از سه سال یک امتیاز کسب کند.

خیبر خرم آباد: کوروش ملکی، مجتبی لطفی، رضا علیاری، محمدرضا پورمحمد، کمال الدین نیکخوی، مهران امیری (محسن تاخانی)، مهرداد قنبری، میلاد کمندانی (بابامحمدی)، رضا صدری، حسین شهابی، سینا حاتمی فاراز کامال سرمربی:

ارمان گهر سیرجان: آیدین قویدل، میلاد صادقیان، علی شهسواری، حسین احمدی، امیر زیدآبادی، جعفر برزگر، امیرمحمد گلزاری، امیر محمودآبادی، بلال میرزاعلی، سجاد حسامی، رضا پورمهدی آبادی، سرمربی: قاسم شهبا

انتهای پیام





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتایج 0 رای حمایت و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا