سلامت و دانش

تصاویر | حیرت انگیزهایی که اپل رو نکرد!

روز چهارشنبه، اپل در رویداد Far Out از گوشی آیفون 14 به همراه نسل جدید اپل واچ و ایرپاد پرو 2 رونمایی کرد. با این حال، انتظار می رود طرفداران محصولات اپل در این رویداد شاهد معرفی غافلگیرکننده این دستگاه باشند. در ادامه این مقاله، تمام دستگاه هایی را که غول فناوری می تواند معرفی کند، ارائه کرده ایم، اما احتمالاً در رویداد دیگری آنها را خواهیم دید.

آیپد نسل دهم اپل

جای تعجب است که اپل با معرفی نکردن آن ما را شگفت زده کرد!

اپل در حال کار بر روی ویژگی های جدید و مهم تر برای iPad ارزان تر است. طبق گزارش‌های قبلی، نسل دهم آی‌پد جدید (با اسم رمز J272) به‌جای لایتنینگ از پورت USB-C استفاده می‌کند، اگرچه می‌توان ادعا کرد که اپل در حال برنامه‌ریزی برای آوردن USB-C به بقیه خط تولید iPad است.

همچنین با استفاده از این پورت کاربران می توانند آیپد خود را به راحتی به نمایشگرهای مدرن تری مانند Studio Display متصل کنند. علاوه بر این، چندین منبع دیگر اشاره کرده اند که این دستگاه دارای صفحه نمایش رتینا با رزولوشن مشابه صفحه نمایش iPad Air خواهد بود.

جدای از آن، می توان انتظار داشت که صفحه نمایش دستگاه اندکی به 10.5 اینچ یا حتی 10.9 اینچ افزایش یابد. با این حال، مشخصات صفحه نمایش مدرن تر، مانند طیف رنگی گسترده با DCI-P3 و روشنایی بالاتر، به iPad گران تر محدود می شود.

در حالی که نسل دهم آی‌پد می‌تواند در رویداد چهارشنبه اپل معرفی شود، احتمالا ماه آینده در رویداد اکتبر عرضه خواهد شد.

آیپد پرو جدید

جای تعجب است که اپل با معرفی نکردن آن ما را شگفت زده کرد!

یک سال و نیم می‌گذرد که اپل از جدیدترین مدل آی‌پد پرو خود در رویداد «Spring Loaded» خود رونمایی کرد. در حالی که قبلاً شایعه شده بود که نمی توان انتظار داشت اپل از آیپد پرو جدید در رویداد Far Out خود رونمایی کند، همیشه این احتمال وجود دارد.

همانطور که مارک گورمن از بلومبرگ اشاره می کند، آیپد پرو بعدی با تراشه M2 و تغییرات طراحی احتمالا پاییز امسال معرفی خواهد شد. اپل همچنین قصد دارد فناوری MagSafe را به دو نسخه آیپد پرو 11 اینچی با صفحه نمایش LCD و آیپد پرو 12.9 اینچی با فناوری miniLED بیاورد.

جدای از آن، عمر باتری بهتر و لوازم جانبی جدید را نیز می توان از دیگر نکات مهم این دستگاه قرار داد.

مک جدید با تراشه M2

جای تعجب است که اپل با معرفی نکردن آن ما را شگفت زده کرد!

انتظار می رود اپل در سال جاری از چندین کامپیوتر مک جدید با تراشه M2 رونمایی کند. گورمن در یکی از خبرنامه های خود گفت:

اپل در حال کار بر روی نسخه های M2 مک مینی، مک پرو و ​​مک بوک پرو است، بنابراین فکر می کنم احتمالاً در چند ماه آینده حداقل تعدادی از این دستگاه ها را ببینیم.

شایعات در مورد این کامپیوتر چیز جدیدی نیست. خود اپل اعلام کرده که در حال کار بر روی یک مک پرو جدید است. طبق گزارش بلومبرگ، نسل بعدی مک بوک پروهای ۱۴ و ۱۶ اینچی می توانند در پاییز ۲۰۲۲ و بهار ۲۰۲۳ با پردازنده های M2 Pro و M2 Max معرفی شوند. علاوه بر این، از سال گذشته شایعاتی در مورد نسل دوم مک مینی اپل به گوش می رسید.

با این حال، هیچ یک از این محصولات در رویداد اخیر اپل حضور نداشتند و تمرکز این شرکت تنها بر روی آیفون، اپل واچ و ایرپاد بود.

هدست واقعیت ترکیبی

جای تعجب است که اپل با معرفی نکردن آن ما را شگفت زده کرد!

تقریباً از سال گذشته، شایعات زیادی در مورد هدست واقعیت ترکیبی اپل منتشر شده است. در یک رویداد اخیر، این شرکت به طور خلاصه به این دستگاه با استفاده از عبارت “One More Thing” که استیو جابز اغلب از آن استفاده می کرد، اشاره کرد.

طبق شایعات، انتظار می‌رود این دستگاه در پایان سال جاری عرضه شود و در سال 2023 به فروش برسد. از آنجایی که در رویداد اخیر به آن اشاره نشده است، احتمالاً در رویداد ماه آینده به عنوان اعلامیه One More Thing ذکر خواهد شد. .

رویداد بعدی اپل چه زمانی است؟

در حالی که هنوز هیچ چیزی به طور رسمی اعلام نشده است و هیاهوی رویداد معرفی آیفون 14 به طور کامل فروکش نکرده است، همه چیز نشان می دهد که اپل رویداد دیگری را در ماه اکتبر برگزار خواهد کرد که بر روی iPad و Mac متمرکز است.

اپل همچنین باید macOS Ventura و iPadOS 16 را منتشر کند که حداقل یک ماه دیرتر از iOS 16، tvOS 16 و watchOS 9 در دسترس خواهند بود.

227227

دکمه بازگشت به بالا