سلامت و دانش

تصاویر | سیستم خنک‌کننده استثنایی گوشی موبایل متفاوت ایسوس

به گزارش خبرگزاری های آنلاین، نسخه Ultimate ایسوس روگ تقریباً مشابه 6 پرو است، به جز چهار مورد: رنگ خاکستری فضایی جدید، پردازنده مدیاتک Dimensity 9000، رم سریعتر و «AeroActive Portal» جدید. طراحی برای دمیدن هوای خنک به باله های سنسور حرارت داخلی که به اختصار به عنوان هیت سینک شناخته می شوند.

بیشتر بخوانید:

“Aeroactive Portal” دریچه ای است که با اتصال یک خنک کننده جانبی به تلفن باز می شود، به طوری که مقداری از هوای خنک کننده تولید شده توسط فن (با سرعت حدود 1000 سی سی در ثانیه) از طریق باد به هیت سینک هدایت می شود. تونلی برای بیرون راندن هوای گرم داخلی از شکاف بالایی. این ویژگی برای کمک به سالم ماندن دستگاه برای مدت طولانی تری در حین انجام بازی ها و پردازش های سنگین مفید است.

تصاویر گوشی هیولایی ایسوس با سیستم خنک کننده شگفت انگیز

دریچه AeroActive در این گوشی با اتصال به خنک کننده AeroActive 6 باز می شود.این کولر همراه با گوشی ارائه می شود. دستگاه خنک کننده AeroActive 6 تنها دستگاه خنک کننده در بازار موبایل است که برای خنک کردن دستگاه نیازی به نیروی خارجی اضافی ندارد.

تصاویر گوشی هیولایی ایسوس با سیستم خنک کننده شگفت انگیز

یکی از ویژگی های لوکس این گوشی نمایشگر رنگی «ROG Vision» قابل شخصی سازی در پشت دستگاه است که علاوه بر نمایش اعلان ها برای تعیین میزان شارژ باتری نیز استفاده می شود.

تصاویر گوشی هیولایی ایسوس با سیستم خنک کننده شگفت انگیز

5858

دکمه بازگشت به بالا