تعامل مطلوب مردم فارس برای کنترل کرونا

دکترنامه/ فارس وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به 50 روز بدون فوتی ناشی از کرونا در فارس، تعامل خوب مردم استان را عاملی موثر در این موفقیت برشمرد.

بهرام عین اللهی روز پنجشنبه 9 تیرماه عازم استان فارس بود و از مرکز جامع سلامت شهرستان ایزدخواست بازدید کرد و با اشاره به اینکه طی پنجاه روز گذشته تعداد قربانیان کرونا در فارس تثبیت شده است، از همکاری خوب استانداری تقدیر کرد. مردم در برنامه ریزی واکسیناسیون ملی کرونا قدردانی کردند.

عین اللهی مردم این استان را مردمی پرشور و شهید خواند که در بحران کرونا نیز همکاری بسیار خوبی با مجموعه بهداشت و درمان داشتند. 49 درصد دستاورد این مشارکت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در استان و کاهش پیامدهای این بیماری در فارس

عین اللهی همچنین خواستار همکاری جامعه در رعایت اقدامات موثر بهداشتی در کاهش خطر ابتلا به کرونا در استان شد و ابراز امیدواری کرد با کمک مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تلاش حامیان سلامت و همکاری جامعه استان شاهد سلامت باشیم. ارتقاء در فارس .

بازدید از ایزدخواست مرکز خدمات جامع سلامت

بر اساس این گزارش، اولین برنامه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به استان فارس، بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت ایزدخواست بود.

این مرکز جامع سلامت با پوشش 6200 نفر در ایزدخواست با حضور پزشک عمومی و ارائه خدمات دندانپزشکی، زایمان، آزمایشگاه، تزریق و بانداژ، بهداشت عمومی و بهداشت محیط پذیرای مراجعین است.

مرکز خدمات جامع سلامت ایزدخواست با مساحت 1440 متر مربع از سال 1397 با حضور 20 بهورز خدمات رسانی به مردم ایزدخواست را آغاز کرده است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا