تغییرات عجیب لب‌‌ها بر اثر ابتلا به ویروس کرونا+ تصویر

طبق این گزارش شفافویروس تاج هنگام علاج خود در جهان علائم مختلفی را نشان داده است که شایع ترین آن تب ، سردرد ، سرفه ، درد بدن و تنگی نفس است. اما در آخرین جهش ها ، این ویروس در افراد آلوده عوارض جدید ایجاد کرده است.

برخی از بیماران مبتلا به Qovid 19 گزارش درد در لبهای خود دارند و شاهد خشکی و پوسته روی صورت آنها هستند.

به گفته کارشناسان ، این ویروس می تواند تعدادی از واکنشهای ایمنی بدن را ایجاد کند ، بنابراین جای تعجب ندارد که این ماده روی پوست نیز اثر بگذارد. مشکل این است که کووید 19 می تواند باعث علائم و نشانه های مختلف پوستی شود که در تشخیص این علائم روی پوست های مختلف به تأخیر افتاده است. این ویروس همچنین می تواند باعث ایجاد آبکی چشم دردناک شود.

علاوه بر درد و لایه برداری از لب ، کورو ویروس حتی می تواند باعث ایجاد زخم در دهان شود. بیماران حتی به دلیل کورو ویروس کهیر را در بدن خود گزارش کرده اند ، که باعث تورم لب ها می شود. در این حالت ، اطمینان از این که بیمار مشکلی در تنفس ندارد ، مهم است ، زیرا این شرایط نیاز به مراقبت فوری پزشکی دارد.

Coronavirus همچنان علائم جدیدی را نشان می دهد و نگرانی ها در مورد ماهیت آن را تشدید می کند. بسیاری از دانشمندان و محققان در سراسر جهان در تلاشند تا راه هایی برای درمان و ریشه کن کردن ویروس جدید تاج پیدا کنند. تأثیر آنها بطور قطعی مورد ارزیابی یا تفسیر قرار می گیرد. بنابراین ، در حال حاضر بهترین راه حل پیروی از پروتکل بهداشت ارائه شده توسط سازمان بهداشت جهانی است.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا