اقتصادی

تلاش می‌شود کمترین تنش در حوزه آب و برق شادگان را داشته باشیم

دکترنامه/خوزستان معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: تلاش می‌شود شاهد کمترین تنش در حوزه آب و برق شادگان باشیم.

محمد خانچی امروز، ۲۱ خردادماه در حاشیه بازدید و جلسه بررسی مسائل و مشکلات شادگان اظهار کرد: امروز از پروژه‌های مختلف در حوزه روستایی، مسکن آنلاین و نهضت ملی مسکن شهرستان شادگان بازدید انجام شد. پس از ۱۷ سال و به همت دولت تعدادی از واحدهای مسکن آنلاین تحویل داده خواهند شد.

به گزارش دکترنامه، وی ادامه داد: تلاش می‌شود در تابستان، شاهد کمترین تنش در حوزه آب و برق شهرستان شادگان باشیم. آخرین وضعیت پایه‌های برقی که سقوط کرده بودند مورد بررسی قرار گرفت تا در تابستان مشکلی ایجاد نکنند. همچنین از پست برق در دست احداث در شهرستان بازدید میدانی شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان بیان کرد: به همت مسئولان، شهرستان شادگان در روال و چرخه عمرانی قرار گرفته است. امیدواریم به زودی شاهد تحول در شادگان باشیم.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص و تجربه گسترده در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با بهره‌گیری از روش‌های هوشمند و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما اخبار و تحلیل‌هایی با رویکردی هوشمندانه و خوانای ارائه دهم. هدفم این است که شما را در تصمیم‌گیری‌های مالی خود همراهی کنم و با اطمینان در مسیر صحیح قرار بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا