جامعه پزشکی؛ پیشتازان بی‌ادعای ضامن سلامت جامعه هستند

فرمانده سپاه در پیامی به مناسبت بزرگداشت روز پزشک تأکید کرد:

به گزارش دکترنامه ، متن پیام فرمانده سپاه به شرح زیر است:

به نام خدا

ورود “روز پزشک” را که همزمان با فرا رسیدن ایام محرم و ایام سوگواری برای شهدای حضرت ابا عبدالله الحسین (ایالات متحده) و دوستان وفادارش است ، جشن می گیرم و فضایی که ناشی از واکنش جهانی به شیوع ویروس تاج است. من به روح درخشان این پزشکان بزرگ سلام می کنم که با شهادت در این زمینه خطرناک ، بسیاری از مردم این کشور را نجات دادند و افتخار و افتخار بین المللی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

بدون شک عنصر “سلامتی” به عنوان یکی از نعمتهای الهی و مؤلفه اصلی در امنیت و تثبیت سلامت عمومی در جهت پیشرفت و تعالی ، نیاز به مراقبت جدی و مستمر دارد که نام و نقش جامعه را با تقدم پزشکی ایرانی در این زمینه به ارمغان می آورد. الهام بخش است و با افتخار و بزرگی بی نهایت همراه است.

رهبری بی بدیل و بی رویه پزشکان ارزشمند و متعهد در میهن اسلام برای شرکت در مبارزه با شیوع کرونا ویروس در ماه های اخیر ، معانی و مفاهیم جدید ایثار و ایثار را ایجاد می کند و آنها را در زمره “مجاهدین به خاطر خدا” قرار می دهد. ضامن بهداشت عمومی در آن دوره Corona نامیده می شود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین مفتخر است که زمینه های بهداشت ، پزشکی و دفاع بیولوژیکی را با استفاده از نماد علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله الاعظم ، یک بیمارستان تخصصی و زیرمجموعه های میدانی و سیار و تعداد زیادی از سپاه و بسیجی وارد سیستم سازمانی خود کند. کمک به سلامتی مجاهدین ، ​​به ویژه پزشکان متخصص و خستگی ناپذیر ، ارسال شده است و در اوج ایثار و ایثارگری ، جلوه ای باشکوه از حفظ سلامت ملت ایران در حافظه تاریخی مردم این کشور به جا گذاشته است.

من صمیمانه از تلاشهای دینی ، انسانی و حرفه ای جامعه پزشکی جمهوری اسلامی ایران در آزمایش بزرگ بیماری Covid 19 که در ادامه حماسه ایثارگری در طول هشت سال دفاع مقدس ، تلاش های خارق العاده ای برای ارتقاء جایگاه علمی است ، قدردانی می کنم. نخبگان پزشکی کشور ، نشان از تداوم موفقیت نجیب و شرافتمندانه پزشکان خردمند ، فرهیخته و متعهد در کشور عزیزمان در تحقق رسالت بزرگ کسانی که در ایستادگی ، عشق و شجاعت برای اطمینان از سلامت هموطنان خود داشته اند ، به جهانیان نشان داده اند. و هموطنان. من آرزو می کنم سلامتی و سعادت یک به یک.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا