عمومی

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان طبس

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان طبس

سی و هشتمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان طبس برگزار شد

به گزارش خبرنگار حوزه جوانان خبرگزاری دکترنامه از خراسان جنوبی، سی و هشتمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان طبس با دستور کار فرزندآوری ، در هیئت‌های مذهبی با حضور حجت‌الاسلام صاف امام جمعه موقت شهر طبس ، مهندس رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه در محل سالن جلسات شهید رجایی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان طبس برگزار شد.

رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس گفت : هیئت های مذهبی می توانند نقش موثری در موضوع افزایش جمعیت و فرزندآوری ایفا کنند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس در جلسه ساماندهی امور جوانان این شهرستان گفت : بحث جوانی جمعیت و فرزندآوری از دغدغه‌ها و دستورات مقام معظم رهبری است که در بسیاری از سخنرانی‌های ایشان مطرح شده است که تمامی اقشار جامعه باید بسیج شوند تا جامعه دچار بحران نگردد.

وی تشویق کارکنان مجرد در دستگاه‌های اجرایی توسط مدیران را بسیار کارا دانست و گفت : مقدمه افزایش جمعیت این است که افراد مجرد زودتر به زندگی مشترک روی بیاورند و با حمایت های دولت فرزندآوری را در اولویت زندگی قرار دهند.

وی گفت : فرزندآوری در جامعه باید در هیات‌های مذهبی تبیین شود زیرا هیات برخواسته از جامعه و مردم هستند و نقش بسزایی در افزایش نسل شیعه خواهند داشت.

حجت‌الاسلام صاف گفت: موضوع جوانی جمعیت باید جدی گرفته شود و چاپ بنر و سخن گفتن تنها کافی نیست بلکه موضوعات حمایتی از خانواده‌های خصوصا پرجمعیت مهم است و باید در اولویت است.

 

انتهای پیام

خبرنگار:مرضیه شهریاری






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا