عمومی

حقوق و مزایای کارکنان کامل پرداخت شده است/ جبران نقدینگی با درآمدهای غیرشهریه‌ای

محمد میرزایی حیدری در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا ، فعالیت های دانشگاه اسلامی استان ایلام در زمینه حل مشکل پرداخت حقوق و کمک هزینه های واحد دانشگاهی (کارکنان ، اساتید و …) و مقایسه وضعیت فعلی پرداخت حقوق و مزایا. دو سال پیش ، وی اظهار داشت که با وجود شیوع ویروس کرونا ، ما موفق به پرداخت حقوق و مزایای کارکنان ، استادان و غیره شده ایم.

وی با بیان اینکه این افزایش حقوق 15 درصد است افزود: کسری بودجه داریم اما با درآمد غیر شهروندان جبران می کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در پاسخ به این س toال که مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی دوره جدید تا چه اندازه توانسته حقوق و دستمزد کارکنان و اعضای هیئت علمی را طبق آخرین شرایط تنظیم کند؟ وی گفت: با توجه به وضعیت موجود ادارات و دستگاه های دولتی ، آنها با مشکل و کسری بودجه روبرو هستند.

چرا مطالبات دانشگاه آزاد اسلامی توسط دولت پرداخت نشده است؟

میرزایی حیدری اظهار داشت: بسیاری از شهریه های PTN چندین ترم معوقه ندارند ، در حالی که دانشگاه آزاد اسلامی اگرچه هنوز دولت را دریافت نکرده و از آنها کمک نمی خواهد ، اما با گام ها ، سیاست ها و توانمندی های سازمان های همکار خود در دوره مدیریتی جدیدی قرار دارد. . شکاف ایجاد کرده است.

وی با ابراز تعجب از اینکه دولت مطالبات بسیاری از سازمان ها و ارگان ها را پرداخت کرده است ، اما مطالبات دانشگاه آزاد پرداخت نشده است ، خاطرنشان کرد: علی رغم این شرایط ، دانشگاه آزاد اسلامی روند نزولی در جذب دانشجو را به روند افزایشی تبدیل کرده است. .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در پاسخ به س anotherال دیگری ، کدام واحد دانشگاه آزاد اسلامی ایلام با مشکل پرداخت حقوق روبرو است؟ خاطرنشان شد که واحد دارشهر قادر به پرداخت کامل دستمزد نیست و برخی دیگر از واحدها و مراکز تأخیر در پرداخت حقوق داشتند اما به طور همزمان دو ماه تأخیر در پرداخت وجود نداشت.

میرزایی حیدری ادامه داد: یکی از مشکلات ما بحث پایان نامه و شهریه است که متاسفانه چندین ترم نتوانستیم آن را پرداخت کنیم.

تغییرات بزرگی در دانشگاه آزاد اسلامی به وجود آمده است

وی در بخش دیگری از گفتگوی خود با آنا با تأکید بر اینکه یک تحول بزرگ در دانشگاه آزاد اسلامی اتفاق افتاده است ، تأکید کرد: زمانی سیستم های نرم افزاری دانشگاه مانند سرورها از خارج وارد می شدند و این منجر به افزایش امنیت کلاهبرداری و عالی شد نتایج. ما نداریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام با بیان اینکه با حضور مدیریت جدید استقلال خوبی به واحد دانشگاه داده شده است ، تأکید کرد: دکتر طهرانچی مدیری عاقل و توانا است و به مسلمانان استقلال بی نظیری بخشیده است. دانشگاه آزاد ، به عنوان مثال یک دانشگاه در سالهای اخیر او مستقل نیست و به عنوان نماینده یا مسئول در استان تصمیم می گیرد.

میرزایی حیدری در ادامه توضیح داد: مدیریت جدید دانشگاه ، استقلال ، ابتکار و خلاقیت را با بینشی و جهادی ، یک روحیه انقلابی و علمی به دانشگاه آزاد اسلامی منتقل کرده است و من مطمئن هستم که دانشگاه با این آینده آینده بسیار خوب و روشنی خواهد داشت. فرآیند تحول.

انتهای پیام / 4078/4062 / ص

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا