حماسه آفرینی آزادگان هرگز فراموش نخواهد شد

دکترنامه/پرس جانشین فرمانده سپاه فجر فارس گفت: آزادگان یکی از مخلص ترین، فداکارترین و گرانقدرترین فرزندان اسلام ایران هستند و جایگاه و حماسه آفرینی های آنان باعث افتخار کشور در تاریخ شد.

سرهنگ پاسدار حسن عبدالله زاده در دیدار با آزادگان دفاع مقدس ضمن تبریک بازگشت آزادگان به کشور گفت: داستان شهدا، جانباختگان و آزادگان دوران دفاع مقدس یکی است. از ارکان اساسی اقتدار اسلامی ایران و ایثار آنان در دفاع از انقلاب است.» اسلام هرگز از ذهن مردم پاک نمی شود.

وی با بیان اینکه 5 مرداد روزی فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی بود، گفت: آزادگان از مخلص ترین، ایثارگرترین و شایسته ترین فرزندان ایران اسلامی بودند و جایگاه و حماسه آفرینی آنان دلیلی بر سربلندی کشور در تاریخ است.

جانشین فرمانده سپاه فجر آزادگان را سرمایه ارزشمند ایران اسلامی دانست و گفت: خاطرات دوران سخت بازداشت می تواند مایه توجه فعالان عرصه فرهنگ دفاع مقدس و آثار هنری خارق العاده باشد. می توان بر اساس آن تولید و به نمایش گذاشت.

عبدالله زاده مثال زد: آثار هنری متعالی و انقلابی با موضوع آزادگان و دفاع مقدس قطعا مورد استقبال نسل جوان و آینده سازان کشور قرار خواهد گرفت.

جانشین فرمانده سپاه فجر اضافه کرد: صبر، حمایت و پایداری خانواده های آزادگان نیز یکی از عوامل موثر در سربلندی، سربلندی و استقامت تاریخ ساز آزادگان در روزهای سخت حبس بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا