حمایت از تامین ارز هیات امنا در بودجه ۱۴۰۲

به گزارش شفاف، حسین رجایی نماینده مردم لنجان در شورای اسلامی با اشاره به نقش مهم هیات نظارت در صرفه جویی ارزی گفت: خوشبختانه در بودجه سال 1401 برای تامین تجهیزات پزشکی ارز مورد نیاز بود نه تنها آزاد نشد. اما متناسب با نیاز کشور در سال 1402 از این نهاد به عنوان نماینده مردم حمایت کامل خواهیم کرد.

نماینده جامعه شهرستان لنجان در شورای اسلامی شهر گفت: دستگاه متولی تامین تجهیزات پزشکی باید توجه ویژه ای به هیات نظارت داشته باشد چرا که برخی از مجوزها بر عهده وزارت بهداشت است بنابراین مرجع تعیین نوع دستگاه و اینکه آیا در کشور ساخته شده است یا نه، خدمتکار باید در وزارت بهداشت قرار گیرد تا تناقض یا اختلاف نظر بین وزارت بهداشت و درمان در تهیه برخی تجهیزات برطرف شود.

وی با اشاره به راه اندازی بخش NICU برای اولین بار در شهرستان لنجان گفت: خوشبختانه اکثر تجهیزات بیمارستان شهدای لنجان و بخش NICU توسط هیئت نظارت تامین شده است.

عنوان شد: تاکنون تجهیزاتی مانند رادیولوژی دیجیتال، سونوگرافی، ونتیلاتور، مانیتور، پمپ سرنگ، انواع دستگاه اسکوپ و دستگاه جوجه کشی نوزاد، اتوآنالایزر به همراه انواع دستگاه تنفسی به شهرستان لنجان ارسال شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دکمه بازگشت به بالا