خدمات باتیس گرفی

 

وبگاه (وب‌سایت) همچنین با عنوان اشتباه سایت نیز شناخته می‌شود ، مجموعه‌ای از صفحات وب حاوی محتوای چند رسانه ای است که دارای یک دامنه اینترنتی یازیر دامنه اینترنتی مشترک‌اند و توسط حداقل یک سرور وب انتشار داده می‌شود. وبگاه‌ها روی شبکه پروتکل اینترنت مثل شبکهٔ اینترنت یا شبکه محلی قرار می‌گیرد.

صفحهٔ وب سندی است که معمولاً به صورت اچ تی ام ال نوشته می‌شود و همواره با استفاده از پیمان اچ تی تی پی می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد. پیمان اچ‌تی‌تی‌پی اطلاعات را از کارساز وبگاه به مرورگر وب کاربر منتقل می‌کند تا این اطلاعات برای کاربر نمایش داده شوند.

وبگاه‌ها نقش‌های مختلفی دارند و به حالت‌های گوناگونی به کار می‌روند. یک وبگاه ممکن است وبگاه شخصی ، یا وبگاه تجاری یا وبگاه دولتی یا متعلق به یک سازمان غیر انتفاعی باشد. همهٔ وبگاه‌ها در کنار هم یک تار جهان گستر بزرگ از اطلاعات را درست می‌کنند.

دوره جامع آموزش ادمینی همراه با استخدام

اجزای سازنده وبگاه‌ها صفحه‌های وب هستند که با یک زبان نشانه‌گذاری ابرمتن قالب‌دهی شده‌اند. دسترسی به صفحات وبگاه از طریق یک ریشهٔ مشترک یوآرال  با نام صفحه اصلی امکان‌پذیر است که این صفحهٔ اصلی از لحاظ فیزیکی روی همان کارساز قرار می‌گیرد. آدرس‌های صفحات آن‌ها را به صورت هرمی سازمان‌دهی می‌کنند اگرچه ابر پیوند های موجود میان‌شان تعیین می‌کنند که چگونه کاربر اطلاعات را ببینند و چگونه ترافیک وب ، بین بخش‌های مختلف وبگاه پخش شود.

وب سایت باتیس گرفی نیز جزء یکی از بهترین و معتبر ترین وب سایت های حوزه گرافیک  بوده که خدمات مختلف و گوناگونی را برای کاربران خود به ارمغان آورده است.

وب سایتی که می توان به عنوان وب سایت شرکتی نیز به حساب آورد که با گردآوری نیروی انسانی شریف و کارآمد روز حاظر توانسته است بهترین خدمات گرافیکی در حوزه های مختلف کاری چون طراحی بنر سایت ، لوگو ، بنر استوری، پست ، تدوین ، روتوش ، موکاپ ، کاراکتر و … و طراحی سایت حرفه ای ارزان قیمت و سئو با کیفیت و مناسب و خدمات ادمینی متفاوت ( منجمله ادمین وب سایت ، فول ادمین اینستاگرام ، ادمین تولید محتوا ، ادمین کامنت گذار ، ادمین دایرکتر ) و همچنین آموزش های بسیار پیشرفته و جامع در رابطه با طراحی سایت و ادمینی اشاره کرد.

اما خدمات باتیس گرفی اینجا تمام نشده و ادامه دار نیز می باشد.

همانطور که ذکر شد آموزش های باتیس گرفی بسیار پیشرفته و جامع بوده ، به طوری که شما پس از پایان دوره تمامی مهارت و دانش مورد نیاز را کسب خواهید کرد؛ اما قضیه اینجا تمام نشده و باتیس گرفی برای ادامه کار شما نیز تدابیر لازم را به کار گرفته است؛ پس از پایان دوره از طرف مجموعه باتیس گرفی به شما مدرک پایان دوره عطا شده و با استفاده از این مدرک شما می توانید هر جا که خواستید استخدام شوید.

اما این داستان همچنان نیز ادامه دارد ، چنانچه شما جزء داشنجوهای برتر دوره های آموزشی باشید در مجموعه باتیس گرفی استخدام خواهید شد ، برای تمامی دانشجویان نیز آوانتاژ جالبی محیا شده است که پس از پایان دوره دانشجو ها همراه با نمونه کار ها و رزومه هایشان در وب سایت باتیس گرفی معرفی خواهند شد و کارفرما ها می توانند از بین دانشجویان ما فرد ایده آل خودشان را انتخاب کنند.

همچنین شعار اصلی وب سایت باتیس گرفی برای دانشجویان دوره هایش (به جای اینکه شما بدنبال کار باشید ، کار به دنبال شما خواهد بود) می باشد.

دوره جامع آموزش طراحی سایت همراه با استخدام

وب سایت باتیس گرفی همچنین خدمات رپورتاژ آگهی ارزان قیمت نیز ارائه میدهد. علاوه بر آن شما می توانید از خدمات بک لینک صفحه اصلی باتیس گرفی نیز بهره مند شوید.

مجموعه باتیس گرفی علاوه بر وب سایت جامعی که دارد ، یک پیج در زمینه موسیقی نیز دارد که به دنبال آن ، تمامی آهنگ های ترند را معرفی می کند.

همچنین اگر می خواهید آهنگ خود را ترند کنید به طوری که در سراسر اینستاگرام آهنگ شما پخش شود می توانید از پیج باتیس گرفی کمک بگیرید که در این زمینه استاد و بی همتا بوده و رقیبی ندارد و تا الان هر آهنگی که قرار داده است ترند شده است.

اگر به دنبال وب سایت باتیس گرفی بودید ، خیلی ساده می توانید کلمه باتیس گرفی را در گوگل سرچ کرده و وارد آولین نتیجه جستجو شده و با وب سایت  روبرو شوید ، اگر هم خواستید به پیج یا چنل این مجموعه وارد شوید به بخش تماس با ما وب سایت مراجعه بکنید می توانید لینک ها را مشاهده کنید.

 

 

 

کلمه کلیدی : سایت

‫5 دیدگاه ها

  1. خیلی مقاله خوبی بود! از قبل اسم باتیس گرافی رو شنیده بودم ولی حالا دقیق‌تر متوجه شدم چه کارایی انجام میدن. مرسی از اطلاعاتتون!

  2. دمتون گرم! توضیحاتتون در مورد خدمات باتیس گرافی خیلی کامل و خوب بود. حتماً از خدماتشون استفاده می‌کنم.

  3. مطالبتون خیلی کاربردی و مفید بود! حالا می‌دونم برای طراحی‌های حرفه‌ای باید از باتیس گرافی کمک بگیرم

  4. عالی بود! همیشه دنبال خدماتی بودم که بتونه گرافیک پیجم رو بهتر کنه. باتیس گرافی دقیقاً همون چیزیه که لازم دارم

  5. خیلی خوب توضیح داده بودید! قبلاً نمی‌دونستم باتیس گرافی چه خدماتی داره، الان فهمیدم می‌تونه خیلی به کسب‌وکارم کمک کنه

دکمه بازگشت به بالا