اقتصادیکسب و کار ویژه

خیابان فروش عمده لباس زنانه ارزان

مراکز خرید تهران بسار زیاد است و جز بازار بزرگ بزرگ تهران که مهم‌ترین و شناخته‌شده‌ترین مرکز خرید ارزان در تهران است، مراکز دیگری در نقاط دیگر شهر نیز وجود دارد و غالباً هر محله‌ای بازارهای کوچک و شناخته شده دارد. گاهی برای خرید جزئی به صرفه است که به همان مراکز خرید نزدیک خانه مراجعه کنیم، اما گاهی برای خریدهای مهم‌تر یا کلی‌تر رفتن به مراکز  فروش عمده لباس زنانه ارزان قیمت در تهران  به صرفه‌تر خواهد بود.

محل فروش و قیمت لباس زیر در بازار تهران

لباس زیر یکی از کالاهایی است که چندین راسته در بازار تهران دارد که بیشتر آنها فروش عمده دارند. بازار آل یاسین، بازار عباس‌آباد، بازار حاج‌قاسم و کوچه حسام‌لشگر، راسته‌های اصلی فروش لباس زیر عمده در بازار تهران هستند؛ بازار چهارسوق بزرگ، تیمچه مهدیه، بازار امین‌الملک، دالان زرتشتی‌ها، بازار حراج و پاساژ دلگشا که در نزدیکی یا کنار خیابان ۱۵ خرداد قرار دارند؛ فروش عمده و تکی دارند. معمولا در بازار تهران می‌توانید لباس زیر را با قیمت مناسبی تهیه کنید و اگر از خیابان ۱۵ خرداد به سمت جنوب بازار بروید؛ قیمت‌ها پایین‌تر می‌آیند.

بازار آل یاسین مرکز فروش لباس زیر در بازار تهران است. از این راسته‌ می‌توانید انواع لباس زیر زنانه و مردانه و بچگانه را به صورت عمده با قیمت مناسب تهیه کنید. مهمترین مزایای خرید از بازار آل یاسین، قیمت‌های مناسب و دسترسی آسان به فروشگاه‌های آن است. شما از طریق خیابان خیام می‌توانید به بازار آل یاسین دسترسی داشته باشید.

بازار عباس‌آباد

بازار عباس‌آباد از قدیمی‌ترین راسته‌های بازار تهران است که در امتداد جنوبی بازار بزازها و بازار امیر قرار دارد. بخشی از این راسته تاریخی به فروش لباس زیر اختصاص دارد. شما می‌توانید انواع لباس زیر زنانه، مردانه و بچگانه را با قیمت مناسب و به صورت عمده و به ندرت تکی از فروشگاه‌های این بازار تهیه کنید.

بازار حاج‌قاسم

بازار حاج‌قاسم یکی دیگر از راسته‌های فروش لباس زیر در بازار تهران نزدیک خیابان مولوی است. شما می‌توانید انواع لباس زیر را به صورت عمده و به ندرت تکی و با قیمت مناسب از بازار حاج‌قاسم تهیه کنید.

کوچه حسام‌لشگر

کوچه حسام‌لشگر در انتهای بازار عباس‌آباد قرار دارد. بیشتر اصناف در کوچه حسام‌لشگر فروشنده لباس زیر عمده هستند.

کوچه کربلایی

کوچه کربلایی یکی از راسته‌های بازار در بین خیابان خیام و بازار عباس‌آباد قرار دارد. فروشگاها در بخشی از این کوچه در زمینه فروش انواع لباس زیر فعالیت دارند. کالاها در این راسته به صورت عمده فروخته می‌شوند و ممکن است برای خرید تکی لباس زیر فروشگاه کمی را پیدا کنید

بازار کفاش‌ها

ابتدای بازار کفاش‌ها یکی از مراکز بدون بورس بازار تهران است. برخی فروشگاه‌های این بازار لباس زیر می‌فروشند. در این بازار می ‌توانید لباس زیر به صورت تکی نیز بخرید.

تیمچه مهدیه

تیمچه مهدیه بازار تهران بورس لباس زیر زنانه است. قدمت این تیمچه به حدود ۲۰۰ سال پیش می‌رسد. تیمچه مهدیه یکی از مراکزی است که دسترسی آسانی دارد و شما می‌توانید انواع لباس زیر را در تعداد دلخواه و با قیمت مناسب تهیه کنید

بازار چهارسوق بزرگ

بازار چهارسوق بزرگ از قسمت‌های پرتردد، پرازدحام و قدیمی بازار تهران است. در ابتدای این بازار از سمت چهارسوق کوچک فروشندگان لباس زیر فعال هستند که به صورت تکی و عمده لباس زیر می‌فروشند.

بازار بزازها

بازار بزازها یکی دیگر از مراکز بازار تهران است که بخشی از آن به فروش لباس زیر اختصاص دارد. از بازار بزازها امکان خرید انواع لباس زیر به صورت عمده و تکی وجود دارد.

دالان امین‌الملک

دالان امین‌الملک از دیگر مراکز خرید بازار تهران است که قسمتی از آن به فروش انواع لباس زیر اختصاص دارد. دسترسی به دالان امین‌الملک بسیار راحت است و اجناس در فروشگاه‌های آن هم به صورت عمده و هم تکی قابل خریداری هستند.

دالان زرتشتی‌ها (بازار صحاف‌ها)

دالان زرتشتی‌ها یکی دیگر از مراکز خرید بازار تهران است که برخی از فروشگاه‌های آن در زمینه فروش انواع لباس زیر فعالیت دارند. دسترسی آسان و قیمت‌های مناسب از مزایای خرید از دالان زرتشتی‌هاست.

بازار حراج

بازار حراج یکی از راسته‌های قدیمی بازار تهران است که می‌توانید انواع لباس زیر را هم به صورت عمده و هم تکی از برخی فروشگاه‌های آن تهیه کنید.

پاساژ دلگشا

پاساژ دلگشا یکی از بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین پاساژهای بازار تهران در خیابان ۱۵ خرداد است. در طبقات مختلف پاساژ دلگشا انواع لباس زیر، عمده و تکی فروخته می‌شود.

لباس زیرهای زنانه از پر فروش ترین و پر استفاده ترین پوشاک در بازار هستند و به همین جهت شرکت ها و کارگاه های تولیدی مختلفی اقدام به تولید انواع شورت و سوتین زنانه می کنند. تنوع لباس های زیر زنانه و تقاضا برای خرید عمده از سراسر کشور باعث شده است روش های مختلفی برای فروش و خرید شورت و سوتین به وجود بیاید تا خریداران بر حسب موقعیت مکانی و نیاز خود، بتوانند اقدام به خرید کنند.

فروش لباس زیر از طریق فروشگاه، اینستاگرام، وب سایت و … از جمله روش های تامین لباس زیر خانم هاست و اگر شما هم از عرضه کنندگان شورت و سوتین زنانه هستید باید بدانید که خرید عمده از هر نظر به نفع شما خواهد بود. با خرید لباس زیر زنانه عمده علاوه بر اینکه با قیمت پایین تر لباس تهیه می کنید، می توانید تخفیف زیادی هم بگیرید و سود بالایی عایدتان شود اما آنچه که اهمیت دارد، انتخاب فروشگاه مناسب است. ما این مطلب را آماده کرده ایم تا شما فروشندگان محترم لباس زیر زنانه را برای خرید عمده شورت و سوتین زنانه راهنمایی کنیم.

اگر از عرضه کنندگان شورت و سوتین زنانه هستید بهتر است بدانید که تنوع بالای پوشاک در فروشگاه شما باعث افزایش مشتری می شود بدین ترتیب همواره توجه ویژه ای به سمت فروشگاه شما از سوی مشتریان خواهد بود مخصوصا اگر در کنار تنوع، کیفیت بالا و قیمت مناسب را هم تامین کنید.

برای افزایش فروش و بهبود فرایند جذب مشتری، بهترین راه خرید لباس زیر به صورت عمده و با قیمتی کمتر است تا خودتان هم بتوانید قیمت منصفانه ای را به مشتری ارائه کنید. فروش شورت و سوتین با کیفیت بالا و قیمت خوب، شما را از سایر رقبا متمایز می کند و می توانید فروشگاه خود را با سود خوبی که در این راه به دست می آورید، توسعه دهید.

سخن آخر

در این مقاله تمامی راسته‌ها و بورس‌های اصلی فروش لباس زیر در بازار تهران را به شما معرفی کردیم و آدرس و نحوه دسترسی به هر یک از آنها را در اختیارتان قرار دادیم.

دکمه بازگشت به بالا