داخل کانکس ویلایی چه امکاناتی دارد ؟

امروزه رسیدگی به فضای بیرون منزل امری عادی و عرف جامعه است. اما داخل کانکس ویلایی نیز بخش مهمی از خانه به حساب می ‌آید. بسیاری ترجیح می ‌دهند تا از بخش داخلی مجلل یا پرکاربرد بهره ‌مند شوند. به ‌جای این‌ که بودجه خود را صرف فضای بیرونی منزل خود کنند به تقویت ساختار فیزیکی و امکانات خود بپردازند. یکی از سازه های مورد علاقه این افراد کانکس های ویلایی می ‌باشند. یعنی با نمای خارجی ساده و کلاسیک و در درون دارا بودن امکانات روز دنیا و داشتن امکانات مجهز. این مطلب جهت آشنایی هرچه بیشتر شما با داخل کانکس ویلایی می‌ باشد.

 محیط داخل کانکس ویلایی

بنا بر نیازمندی ‌های شما داخل کانکس ویلایی آرین سازه می‌ تواند از ساده تا پیشرفته دارای امکانات مجهز باشد. داخل کانکس ویلایی می ‌تواند شامل فضای ورودی ، حال و پذیرایی ، سرویس بهداشتی ، اتاق‌خواب و آشپزخانه باشد. با توجه به درخواست مشتری هر کدام از امکانات درون کانکس می ‌توانند تغییر کنند و متناسب با آنچه که در نظر شماست طراحی شوند. می ‌توان موردی را اضافه یا حذف کرد. در ورودی اصلی اکثر کانکس های ویلایی قسمتی به نام تراس وجود دارد که به دو صورت می ‌توان آن را اجرا کرد: به ‌صورت فرورفتگی و به ‌صورت برآمدگی.

درب کانکس یک نوع درب ضد سرقت است و به قفل ‌های اساسی و قفل شب مجهز می ‌باشد.

فضای حال و پذیرایی داخل کانکس ویلایی

پس ‌از این ‌که از درب کانکس وارد فضای داخل کانکس ویلایی شدیم به اصلی ‌ترین محیط سازه می ‌رسیم که محیط حال و پذیرایی نام دارد. حال و پذیرایی دارای پنجره ‌هایی می‌ باشد. این پنجره ‌ها باید به‌ گونه ‌ای تعبیه شوند تا نور مناسب را به داخل کانکس هدایت کنند. با استفاده از این پنجره‌ ها فضای دلباز ایجاد می شود. فضای حال و پذیرایی محیطی برای مبلمان و تلویزیون می ‌باشد و همچنین یک فضای مناسب برای نصب کولر گازی ، سیم‌ کشی ‌ها ، بخاری و … می ‌باشد. شما با داشتن آن می‌ توانید به ‌راحتی صاحب یک ویلای دل‌نشین شوید.

آشپزخانه کانکس ویلایی

 در داخل کانکس ویلایی یک آشپزخانه نیز وجود دارد. همانند دیگر منازل کانکس های ویلایی نیز تمام تجهیزات اولیه برای زندگی ایجاد شده است. کانکس ویلایی نیز شامل آشپزخانه است که سینک ، گاز ، هود و دیگر امکانات آشپزخانه را در خود جای داده‌ است. آشپزخانه کانکس ویلایی باید به گونه ‌ای باشد که به فضای حال و پذیرایی دسترسی آسان داشته باشد.

 اتاق ‌خواب کانکس ویلایی

 از دیگر امکانات داخل کانکس ویلایی می ‌توان اتاق ‌خواب را نام برد. اتاق ‌خواب یک محیط آرام و خصوصی باید باشد. برای کانکس ها هم اتاق‌ های خواب از این قاعده مستثنی نیستند. اتاق ها توسط یک راهروی کوچک از حال جدا شده و محیط آرام‌ تری در اختیار ما قرار می ‌دهند. داخل اتاق‌ خواب نیز کمدهای دیواری تعبیه می‌ شود.

جهت آگهی از قمیت و سفارش انواع کانکس های ویلایی، کلبه چوبی(کلبه سوئیسی و سوئدی) و خانه های پیش ساخته با شماره 09126031001 در تماس باشید.

 سرویس بهداشتی و حمام

سرویس بهداشتی و حمام باید در مکانی از کانکس تعبیه شود که دسترسی آسان به آن امکان ‌پذیر باشد. سرویس حمام کانکس در اتاق‌ خواب اجرا شده و داخل آن روشویی ، آینه ، فلاش ‌تانک و شیرآلات و همچنین لوله ‌کشی انجام می‌ شود. همچنین چاه سرویس بهداشتی به چاه فاضلاب متصل می‌ شود.

دیگر امکانات داخل کانکس

داخل کانکس ویلایی می ‌توان امکانات اضافی دیگری مانند تانکر آب ، باربیکیو و موارد دلخواه دیگر را اجرا کرد. بستگی به محیط شما می‌ توان امکانات ویژه‌ ای مانند استخر و سونا نیز درون کانکس تعبیبه کرد.

طراحی نوین داخل کانکس ویلایی

 به‌ عنوان آخرین نکته به طراحی نوین داخل کانکس های ویلایی می‌ پردازیم. شما باید این نکته را به‌ خاطر داشته باشید که کانکس همیشه آن قوطی‌ های مکعب شکلی که در آن اقامت افراد بسیار سخت و غیر قابل ‌تحمل می ‌باشد نیست. بلکه کانکس ها نیز همانند سایر خانه‌ های سنتی امکانات ویژه ‌ای می ‌توانند در داخل خود داشته باشند.

 کانکس ها نیز همانند سایر منازل سنتی می ‌توانند بخش‌ های گوناگون با متراژ بزرگ داشته باشند. به خاطر داشته باشید که کانکس ها محدودیتی در استفاده از مصالح ندارند. دقیقاً هر مصالحی که در ساختمان ‌های سنتی می ‌توان استفاده کرد درون کانکس هم می‌ توانیم استفاده کنیم. مثلاً از درب ضد سرقت گرفته تا حفاظ‌ های امنیتی، نرده‌ ها، سیستم روشنایی، ، نورپردازی، لوله‌ کشی آب و گاز ، سرویس بهداشتی و … همگی دارای تنوع فراوانی بوده و داخل کانکس ویلایی را زیبا می ‌کنند.

کانکس ها می ‌توانند فروشگاهی، اداری، نگهبانی و … باشند که هر کدام امکانات مخصوص به خود را دارا هستند. مثلاً در داخل کانکس فروشگاهی مقداری از کانکس های ویلایی متفاوت ‌تر است در این کانکس قفسه‌ ها و طبقات وجود دارند. ممکن است با توجه به نوع و شرایط امکاناتی مانند انبار و مطبخ یا سردخانه وجود داشته باشد. همچنین در داخل کانکس اداری که جایگزین دفتر کار می ‌باشد می ‌توانند اتاق و پارتیشن ‌های مختلف تفکیک‌ کننده فضای داخلی داشته باشند.

کانکس ویلایی

 همچنین نوع روشنایی و نور که یک نکته حائز اهمیت در این نوع کانکس ها می ‌باشد به‌ عنوان یک امر مهم در کانکس های اداری به شمار می رود.

آخرین نکته ای که می‌ خواهیم به آن اشاره کنیم کانکس نگهبانی است که برای نگهبانی مجموعه ‌ها و شرکت ‌ها به کار می ‌رود. این نوع کانکس دارای دفتر ثبت ورود و خروج بوده و دارای پنجره ‌های بزرگ است. داخل کانکس نگهبانی یک اتاق استراحت و سرویس بهداشتی وجود دارد. می ‌تواند یک حمام هم در آن ساخته شود تا یک نفر بتواند به ‌صورت شبانه ‌روزی و بدون هیچ محدودیت امکاناتی در داخل آن زندگی کند.

ویدیو طریقه ساخت کانکس ویلایی در youtube

 سخن پایانی

 شما می ‌توانید برای اطلاع از قیمت‌ های کانکس ویلایی و برخورداری از مشاوره تخصصی در مورد خرید بهترین کانکس ویلایی با مشاوران ما در این امر در تماس باشید. با توجه به تجهیزات و امکاناتی که در درون کانکس ویلایی وجود دارد قیمت‌ ها متفاوت می ‌شوند. از این‌ رو برای اطلاع از آخرین قیمت ‌ها و آخرین امکانات می‌ توانید با دفاتر فروش تماس بگیرید. سپاس از این که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید.

 

‫3 دیدگاه ها

  1. واقعا که کانکس‌های ویلایی امکاناتی کم‌نظیر دارند! اینکه فضای داخلی می‌تونه تا این حد به سلیقه‌ی شما شخصی‌سازی بشه و از امکانات مدرن برخوردار باشه، خیلی جالبه. من که به فضای داخلی این کانکس‌ها خیلی امیدوار شدم، مخصوصاً اینکه می‌تونیم آشپزخانه، اتاق خواب و حتی امکانات دیگه رو با راحتی کامل داشته باشیم.

  2. حس خوبی داره که بدونی توی یک کانکس ویلایی می‌تونی همچین امکاناتی داشته باشی! مخصوصاً برای کسانی که دنبال یک فضای داخلی شیک و کاربردی هستن، این کانکس‌ها واقعا می‌تونن گزینه‌های مناسبی باشن. طراحی نوین و استفاده از مصالح مختلف هم که کلی جذابیت اضافه کرده. فکر کنم دیگه نیاز به هزینه‌های زیاد برای خانه‌های سنتی نباشه!

  3. عالیه که این کانکس‌ها می‌تونن به این حد از امکانات و طراحی‌های داخلی مجهز باشن! از طراحی ورودی و تراس گرفته تا آشپزخانه و اتاق خواب، همه‌چی به نظر می‌رسه که به خوبی در نظر گرفته شده. اینکه می‌شه به راحتی از امکانات اضافی مثل استخر و باربیکیو استفاده کرد، باعث می‌شه این کانکس‌ها به گزینه‌ای خیلی جذاب برای ساخت خانه‌های جدید تبدیل بشن.

دکمه بازگشت به بالا