عمومی

دادستانی انگیزه متهمان حادثه تیراندازی به فعالان مجازی گچساران را خصومت شخصی اعلام کرد

دادستانی انگیزه متهمان حادثه تیراندازی به فعالان مجازی گچساران را خصومت شخصی اعلام کرد

دادستان عمومی و انقلاب گچساران گفت: با توجه به بررسی ها و اطلاعات به دست آمده، انگیزه متهم یا متهمان در تیراندازی به فعالان مجازی در این شهرستان خصومت شخصی بوده است.

به گزارش خبرگزاری دکترنامه از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد صدرا ادیبان روز دوشنبه با اعلام این مطلب به رسانه ها افزود: در ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه ۱۷ خرداد امسال پس از اعلام گزارشی مبنی بر یک فقر تیراندازی به محل قهوه فروشی پیام در محدوده آپارتمان های زرتشت، مأموران انتظامی از سوی کلانتری ۱۲ حسن آباد واقع در بلوار ۵۰۰ دستگاه شهر دوگنبدان به این محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه پنج نفر از فعالین فضای مجازی به وسیله اسلحه ساچمه زنی در محل قهوه فروشی پیام در زیر آپارتمان های زرتشت مورد اصابت قرار گرفته بودند.

ادیبان اظهار کرد: مصدومان حادثه بلافاصله از طریق اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید رجایی منتقل و تحت درمان قرار گرفتند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران باتاکید بر اینکه انگیزه متهم یا متهمان در تیراندازی خصومت شخصی بوده ،گفت: هم اکنون دستورات لازم مبنی بر انجام تحقیقات خطاب به پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان صادر شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت در فضای مجازی، خبرنگاری محسوب نمی شود ، اظهار کرد: تنها ۲ نفر از مصدومان فعال فضای مجازی بوده اند.

دادستان عمومی و انقلاب گچساران با اشاره به محرمانه بودن تحقیقات تا شناسایی و دستگیری فرد یا افراد متهم،گفت: پلیس اطلاعات با دستور قضایی در حال تحقیقات مقدماتی برای شناسایی متهم یا متهمان احتمالی است.

وی ادامه داد: در این زمینه یک دستگاه خودرو توقیف، افرادی احضار و از آنها تحقیق انجام گرفته است.

ادیبان درپایان با اشاره به انتشار اخباری در رسانه ها، مبنی بر هدف تیراندازی قرار گرفتن خبرنگاران در گچساران، افزود: با استعلاماتی که از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران انجام شده مشخص شده این افراد هدف قرار گرفته شده خبرنگار نبوده و تنها در فضای مجازی فعالیت داشته اند.

انتهای پیام 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا