دورکاری ادارات و دستگاه های اجرایی و مجازی شدن مراکز آموزشی اصفهان در روز شنبه

دورکاری ادارات و دستگاه های اجرایی و مجازی سازی مرکز آموزش اصفهان در روز شنبه

دکترنامه/اصفهان بر اساس تصمیم کمیته مدیریت بحران استان و با هدف مدیریت مصرف گاز و برق و پایداری شبکه گاز، تمامی ادارات و دستگاه های اجرایی و بانک ها از راه دور روز شنبه (24 دی ماه) و مراکز آموزشی اصفهان فعالیت کردند. استان هم امروز مجازی شد.

منصور شه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: این تصمیم با هدف مدیریت مصرف انرژی در استان و با در نظر گرفتن سرمای شدید و شرایط جوی اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: مراکز مددکاری، خدمات رسان، بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی در این ایام به ارائه خدمات شبانه روزی ادامه می دهند.
این شیشه ساز اضافه کرد: بر اساس تصمیم اتخاذ شده، امتحانات نهایی مدارس و آزمون دانشگاه و مرکز آموزشی طبق برنامه قبلی و با تاکید بر رعایت صرفه جویی در مصرف انرژی برگزار می شود.
وی ادامه داد: تمامی ادارات، مراکز دولتی و آموزشی موظفند در این ایام سیستم گرمایشی را خاموش و اقدامات لازم را برای کاهش مصرف انرژی هر چه بیشتر انجام دهند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مدیران ادارات، دولت ها و مراکز آموزش و پرورش موظفند نظارت های لازم را انجام داده و بر این اساس گام بردارند.
به گزارش دکترنامه و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، وی تاکید کرد: مسئولیت نظارت بر این تصمیمات با بازرسی و نظارت دوره ای و مستمر به استانداری استان واگذار شده است تا شرکت گاز. برای الزام آنها به عدم مصرف انرژی، موارد عدم رعایت دستورالعمل های آگاهانه باید اعلام و جدی گرفته شود.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا