دولت بایدن مملو از حامیان اندیشه صهیونیسم است / نفوذ صهیونیست‌ها در دولت بوش به جنگ عراق ختم شد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنا ، فیلیپ جرالدی ، مدیر اجرایی شورای ملی ایالات متحده معتقد است که درک اینکه دولت رئیس جمهور آمریكا جو بایدن مملو از حامیان صهیونیست است و ایدئولوژی اسرائیل به زیركی زیادی احتیاج ندارد. ، اما این مسئله نگران کننده است. این مقامات نه تنها روابط قدرتمند و پایداری با دولت اسرائیل دارند ، بلکه به اهداف بزرگتر اسرائیل نیز اعتقاد دارند.

پدربزرگ وزیر امور خارجه آمریکا در تأسیس AIPAC شرکت کرد

جرالدی ادامه داد: “ما با وزیر امور خارجه آنتونی بلینکن شروع می کنیم.” او از یک خانواده یهودی آمریکایی است که روابط خوبی نیز با اسرائیل دارند. پدربزرگ پدری آنتونی بلینکن یکی از بنیانگذاران این سازمان بود که سرانجام به کمیته امور عمومی اسرائیل و آمریکا (AIPAC) ارتقا یافت.

وی در جلسه سنا برای تأیید وی به عنوان وزیر امور خارجه بلینکن گفت که دولت جدید باید قبل از بازگشت به توافق هسته ای 2015 ، برجام ، با اسرائیل مشورت کند. وی همچنین گفت که شرایط بیشتری برای ایران فراهم خواهد شد. اظهارات وی نگرش عجیبی نسبت به ایران از زمان خروج آمریکا از شورای آژانس انرژی هسته ای و اعمال تحریم های شدید علیه ایران بود ، کشوری که فعالیت های هسته ای خود را مطابق با آژانس انرژی اتمی و تحت نظارت انرژی بین المللی اتمی انجام می داد آژانس. و ناظران

جرالدی ادامه داد که بولینکن اخیراً ادعا کرد که فقط چند هفته طول کشید تا اورانیوم غنی شده برای ساخت بمب کافی باشد ، بیانیه ای که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در دهه 1980 بیان کرد.

وی افزود: خود جو بایدن علناً صهیونیست بودن خود را اعلام كرد و كمال هریس ، نماینده بایدن ، بارها در تجمع های AIPAC صحبت كرده و قول حمایت بی قید و شرط از یك کشور یهودی را داده بود.


بیشتر بخوانید:

AIPAC از 38 میلیارد دلار کمک آمریکا به تل آویو سپاسگزار است

لابی آیپک و دوگانگی ترامپ و بایدن / قصه هایی از نقشه هایی که صهیونیست ها روی دستمال های کاغذی نوشتند!


جرالدی گفت: چاک شومر رهبر اکثریت مجلس سنا نیز علناً اظهار داشت که او قیموم اسرائیل در مجلس سنا است ، در حالی که نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان گفت اگر کاپیتول هیل از بین برود ، تنها چیزی که باقی مانده تعهد ما برای کمک به ما (به اسرائیل) است. او گفت كه من آنها را كمك نكرده ام ، بلكه با اسرائيل همكاري كرده ام.

وی افزود که استانی هویر ، رهبر اکثریت حزب دموکراتیک جمهوری اسلامی و دومین حزب دموکرات مهم ، همچنین افتخار می کند که چندین هیئت نمایندگی حزب دمکراتیک را به اسرائیل هدایت کرده است.

به گفته جرالدی ، ممکن است تصور شود که بسیاری از دوستان اسرائیلی در کنگره و کاخ سفید فرصت طلبانی هستند که می دانند صهیونیسم یک هدف رو به رشد است و آنها همچنین می دانند که یافتن نقطه نظر با لابی صهیونیست ها به معنای مرگ سیاسی است. بسیاری از مقامات زیرک وارد وزارت امور خارجه ، سیا و شورای امنیت ملی ایالات متحده شده اند تا سیاست خارجی ایالات متحده را به نفع یک کشور قوی یهودی هدایت کنند. در زمان رئیس جمهور سابق جورج دبلیو بوش ، همین گروه از مردم ، از جمله پل ولفوویتز ، ریچارد پرل ، داگلاس فیث و اسکوترهای لیبیایی ، سخت تلاش کردند تا به پنتاگون و کاخ سفید برسند. می توان گفت که جنگ آمریکا با عراق نتیجه همین نفوذ بود.

نفوذ طرفداران صهیونیست از زمان رونالد ریگان در ساختار سیاسی آمریکا بی سابقه است

وی ادامه داد که در یک زمان استخدام مقامات ارشد با روابط شخصی با دیگر کشورها عاقلانه به نظر می رسید تا منافع دولت به خطر نیفتد. ظهور مقامات در مواضع حساس با رونالد ریگان ، رئیس جمهور پیشین ایالات متحده آغاز شد و توسط دونالد ترامپ شدت گرفت و به نظر می رسد بایدن اکنون بیش از هر رئیس جمهور دیگر مشتاق فعالیت در این زمینه است.

جرالدی گفت که در گذشته ، FBI به مقامات دارای ارتباط با کشورهای غیر ناتو اجازه نمی داد موقعیت های حساس را بدست آورند ، اما در دوران ترامپ ، داماد ترامپ ، جارد کوشنر ، می تواند به ترامپ کمک کند زیرا خانواده دوست صمیمی نتانیاهو هستند. به راحتی از قانون FBI معاف می شوید.

وی افزود آخرین نفری که به دولت بایدن پیوست آن نوبرگر بود که اخیراً به عنوان رئیس اجرایی شورای امنیت ملی منصوب شد. وی در دهه گذشته در هیئت مدیره و همچنین در بازوی جاسوسی سایبری پنتاگون فعالیت داشت. شوهر او ، جودا ، عضو AIPAC در هیئت اجرایی بالتیمور است. براساس یک گزارش ، این یهود بود که “بن کاردین” سناتور صهیونیست را برانگیخت تا در مذاکرات برای نتیجه گیری شورای امنیت سازمان ملل در سال 2015 با اوباما مخالفت کند و کاردین نیز با این توافق مخالفت کرده است.

جرالدی گفت طبق گزارش NBC ، یک خانواده وابسته به نیوبرگر 500000 دلار به AIPAC کمک کردند تا سیاست های طرفدار اسرائیل را در ایالات متحده دنبال کنند. لازم به ذکر است که بودجه AIPAC 2019 133 میلیون دلار ، دارایی 157 میلیون دلار و دارای 476 کارمند است.

در پایان ، وی پرسید که آیا افراد وابسته به این لابی صهیونیستی اصلاً منافع ملی ایالات متحده را تأمین می کنند؟

انتهای پیام / 4155 /

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا