عمومیکسب و کار ویژه

راهنمای کامل خرید مکمل کراتین از فروشگاه فیت ماسل

شما میتوانید انواع مکمل های کراتین بدنسازی اصل را با بهترین قیمت و کیفیت از فروشگاه فیت ماسل تهیه کنید.کراتین یک ماده طبیعی است که به عنوان مکمل ورزشی به دلیل خواص افزایش عملکرد آن استفاده می شود. می تواند برای ورزشکاران استقامتی و قدرتی مفید باشد. علاوه بر این، برای افرادی که به طور کلی علاقه مند به حفظ آمادگی جسمانی و سلامت کلی بدن خود هستند نیز می تواند مفید باشد. علاوه بر این، مطالعات نشان می دهد که کراتین مونوهیدرات نه تنها ممکن است به عضله سازی کمک کند، بلکه عملکرد مغز را نیز افزایش می دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد ، نحوه مصرف و نکاتی که باید در هنگام خرید در نظر بگیرید، ادامه این مقاله را مطالعه کنید.

خرید مکمل کراتین خارجی - فروشگاه آنلاین مکمل خارجی آلفا فیت

کراتین مونوهیدرات، یک مکمل غذایی محبوب که از یک مولکول کراتین و یک مولکول آب تشکیل شده است. بدن انسان به طور طبیعی ماده کراتین را تولید می کند که در یک فرد 154 پوندی به طور متوسط 120 تا 140 گرم است. علاوه بر این، کراتین از طریق مصرف گوشت و ماهی به دست می آید. با مصرف مکمل کراتین، افراد می توانند مقدار کراتین موجود در بدن را افزایش دهند که در درجه اول به نفع عملکرد عضلات هست. قیمت مکمل کراتین بستگی به حجم و برند ان دارد.

کراتین که عمدتاً در ماهیچه های اسکلتی وجود دارد، به عنوان منبع حیاتی انرژی، به ویژه در دوره های کوتاه مدت فعالیت بدنی با شدت بالا عمل می کند. علاوه بر این، از آنجایی که کراتین در بدن گردش می‌کند و با مواد دیگر تعامل می‌کند، می‌تواند از متابولیسم بدن حمایت کند و به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل کند و از آسیب سلولی محافظت کند.

بهترین زمان استفاده از مکمل کراتین مونوهیدرات

مکمل کراتین مونوهیدرات به طور موثر برای تمرینات با شدت بالا و پیشرفته استفاده می شود که به افزایش توده عضلانی کمک می کند. با این حال، آنها برای کسانی که درگیر دویدن گاه به گاه یا برنامه های معمول ورزشی برای کاهش وزن هستند، مفید نیستند.

با توجه به سن، کراتین مونوهیدرات برای افراد مسن بی خطر است و به حفظ توده عضلانی کمک می کند. با این حال، افراد جوان باید در استفاده از آن تجدید نظر کنند. امیلی کلرمونت، متخصص تغذیه در مرکز پزشکی دانشگاه ورمونت، توصیه می‌کند از مصرف مکمل برای نوجوانان یا کسانی که هنوز در مرحله رشد هستند خودداری کنند.

وگان ها، گیاهخواران و کسانی که کراتین محدودی از رژیم غذایی خود دریافت می کنند باید از این مکمل ها بهره مند شوند و همچنین منابع طبیعی سایر اسیدهای آمینه را که بدن می تواند برای تولید کراتین از آنها استفاده کند، مانند آجیل، دانه ها، لوبیا، جلبک دریایی و سبزیجات با برگ سبز تیره، استفاده کنند. برخی تحقیقات نشان می دهد که مصرف کراتین بلافاصله قبل یا بعد از تمرین به عنوان یک مکمل ورزشی انتخاب درستی است.

مطالعات بیشتر نشان می دهد که بعد از تمرین موثرتر است. یک مطالعه کوچک شامل 19 بدنساز مرد نشان داد که مصرف کراتین بعد از تمرین در مقایسه با مصرف قبل از تمرین در بهبود ترکیب و قدرت بدنی موفق‌تر بوده است.

مطالعه دیگری که شامل بزرگسالان 50 تا 71 ساله بود نشان داد که مصرف کراتین پس از ورزش منجر به افزایش بیشتر توده بدون چربی بدن می شود، اگرچه تفاوت فاحشی بین مصرف مکمل ها قبل و بعد از تمرین برای افزایش قدرت عضلانی مشاهده نشده است.

نحوه استفاده از کراتین برای رشد عضلات و افزایش قدرت

انواع مختلف مکمل کراتین مونوهیدرات

فرم های مختلفی از مکمل های کراتین مونوهیدرات موجود است، از جمله کپسول و پودر. انتخاب شما بین این دو بستگی به ترجیحات شخصی شما دارد. کپسول ها را می توان با یک نوشیدنی یا غذا خورد، در حالی که پودرها معمولاً در یک نوشیدنی مخلوط می شوند. علاوه بر کراتین مونوهیدرات، انواع دیگری از مانند کراتین پیروات، کراتین نیترات و کراتین اتیل استر وجود دارد.

با این حال، تحقیقات علمی که از این کراتین ها حمایت می‌کند به اندازه تحقیقات کراتین مونوهیدرات گسترده نیست. اطلاعات موجود نشان می دهد که این کراتین های جایگزین از نظر اثربخشی از کراتین مونوهیدرات پیشی نمی گیرند.

فواید مصرف کراتین مونوهیدرات

کراتین مونوهیدرات به دلیل توانایی آن در افزایش توده عضلانی و عملکرد در طول تمرینات مقاومتی با شدت بالا مانند HIIT (تمرین متداول با شدت بالا) و دوی سرعت در مسیر یا شنا شناخته شده است. نقش کراتین مونوهیدرات در افزایش توده بدون چربی بدن می تواند به ویژه برای ورزشکارانی که قصد افزایش وزن برای ورزش های رزمی یا وزنه برداری دارند مفید باشد.

علاوه بر این، این مکمل می‌تواند به بهبود عملکرد مغز و حافظه کوتاه‌ مدت کمک کند و به افرادی که آسیب‌های مغزی تروماتیک (TBI) را تجربه کرده‌اند کمک می کند. تحقیقات نشان می‌دهد که مکمل کراتین تأثیر مثبت قابل توجهی بر حافظه کاری و هوش دارد و نشان می‌دهد که پتانسیل افزایش سرعت پردازش مغز را دارد. با خرید کراتین از فیت ماسل از اصل بودن کالا اطمینان حاصل کنید .

علاوه بر این، کراتین می تواند به کاهش سردرد، سرگیجه و خستگی بعد از TBI کمک کند، در حالی که زمان ریکاوری ورزشی را بهبود می بخشد و قدرت شناختی را تقویت می کند. این مزایا به ویژه برای کودکان و نوجوانان ارزشمند است، زیرا کراتین می تواند طول مدت فراموشی پس از سانحه، رفتار، ارتباطات و حرکت را افزایش دهد.

عوارض جانبی مصرف کراتین مونوهیدرات

تحقیقات فراوانی در مورد کراتین مونوهیدرات وجود دارد و به طور قاطع نشان می دهد که این مکمل خطرناک نیست. شایع ترین عارضه جانبی مرتبط با کراتین، حبس موقت آب در روزهای اولیه مصرف مکمل است. اساساً، بدن شما آب بیشتری در بدن نگه می دارد، که ممکن است منجر به افزایش جزئی وزن شود، اما این فقط در کوتاه مدت اتفاق می افتد و نه در دراز مدت.

مواردی از مشکلات کبدی و کلیوی ناشی از مصرف کراتین غیرمعمول است و تنها زمانی گزارش شده است که کراتین با مکمل های دیگر ترکیب شود یا در دوزهای بالاتر از حد توصیه شده مصرف شود. همچنین مصرف مکمل‌های کراتین مونوهیدرات که 100 درصد خالص نیستند، هیچ خطر اضافی ندارد اما سطح خلوص 95 تا 99 درصد کاملاً کافی است.

بهترین مکمل های کراتین مونوهیدرات موجود در بازار

وقتی نوبت به می‌رسد، مهم است که به دنبال مارک‌هایی باشید که از سازمان‌های معتبری مانند کلن، NSF بین‌المللی و کنوانسیون دارویی ایالات متحده (USP) تأییدیه دریافت کرده‌اند. این گواهی‌ها تضمین می‌کنند که این مکمل های کراتین مونوهیدرات فاقد هر گونه مواد ذکر شده در فهرست ممنوعه آژانس جهانی ضد دوپینگ است و برچسب محصول دقیقاً محتویات آن را منعکس می‌کند. آیا علاقه مندید بدانید که کدام مکمل های کراتین مونوهیدرات توسط متخصصان توصیه می شود؟ در ادامه لیستی از این محصولات برتر را برای شما اورده ایم.

نحوه مصرف کراتین مونوهیدرات و دوز مناسب برای بهترین نتیجه

وقتی صحبت از می شود، مهم است که عوامل مختلفی را در نظر بگیرید.مصرف روزانه 5 گرم کراتین مونوهیدرات پیشنهاد می شود و 3 گرم در روز حداقل دوز موثر برای حفظ سطح کراتین کافی را نشان می دهد. تحقیقات نشان می دهد که مصرف حداکثر 30 گرم در روز می تواند برای یک دوره حداقل پنج ساله هم بی خطر و هم مفید باشد.

با این حال، افزودن کراتین به رژیم غذایی خود به سادگی افزودن آن به شیک یا اسموتی بعد از تمرین نیست. کراتین را با کمترین مواد اضافی ممکن مصرف کنید، به طور ایده آل از مصرف آن با غذا یا سایر اسیدهای آمینه اجتناب کنید.

زیرا ترکیب مواد دیگر به می‌تواند بدن را به سمت اولویت‌بندی استفاده از آنها سوق دهد و کراتین را به طور بالقوه به ترکیبات جایگزین تبدیل کند. این می تواند تأثیر مورد نظر مکمل کراتین را کاهش دهد، زیرا بدن ممکن است کراتین را برای برآوردن سایر نیازهای فیزیولوژیکی مانند عملکرد شناختی، پاسخ های استرس یا فرآیندهای تولید مثلی هدایت کند.

فاز بارگیری کراتین مونوهیدرات

برای افرادی که پس از یک دوره عدم تحرک به ورزش بازمی‌گردند، مرحله بارگیری – که در آن دوزهای بالاتر به طور موقت مصرف می‌شود – می‌تواند در افزایش سریع سطح کراتین برای رسیدن به اشباع کامل عضلانی مفید باشد. بسته به سرعت مورد نظر ورود مجدد به ورزش، مرحله بارگیری ممکن است شامل مصرف 4 تا 5 گرم در هر دوز، تا چهار بار در روز، یا صرفاً مصرف 5 گرم در روز به مدت یک هفته قبل از انتقال به دوز نگهدارنده 3 گرم در روز باشد.

فروشگاه اینترنتی فیت ماسل طیف گسترده ای از مکمل های کراتین مونوهیدرات اصل را به شما ارائه می دهد که می توانید با خیال راحت خریداری کنید. که در سال 1401 فعالیت خود را آغاز نموده است، آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز در زمینه فروش انواع مکمل های اورجینال ورزشی می باشد. کلیه کالاهای فیت ماسل دارای بالاترین کیفیت و ضمانت اصل بودن کالا هستند.

همچنین فیت ماسل این امکان را برای شما فراهم کرده‌ است که مکمل‌های مورد نظر خود را آنلاین سفارش دهید و آنها را مستقیماً درب منزل تحویل بگیرید. مطمئن باشید سفارش شما از طریق ارسال اکسپرس در کوتاه ترین زمان ممکن به دستتان می رسد. علاوه بر این، تیم پشتیبانی مشتری ما از ساعت 10 صبح الی 10 شب در 7 روز هفته در دسترس است تا در مورد هرگونه سؤال یا مشکلی که ممکن است داشته باشید به شما کمک کند.

منبع : fittmuscle.com

دکمه بازگشت به بالا