روند افزایشی مراجعه و بستری بیماران کرونا در بیمارستان امام تهران

رئیس مجتمع بیمارستان امام خمینی (ره) با اشاره به تفکیک بخش قلب و عروق ویروس کرونا از بخش های دیگر بستری ، گفت: متأسفانه طی دو هفته گذشته تعداد مبتلایان به بیماری عروق ویروس کرونا در بیمارستان ها افزایش یافته است.

خسرو صادقیانیت در گفتگو با دکترنامه ، وی در مورد وضعیت بیماران Corona در بیمارستان امام خمینی (ره) گفت: در بیمارستان امام خمینی (ره) نیز مانند سایر بیمارستان های دولتی که موظف به پذیرش کلیه مراجعین با تاج مشکوک هستند ، مشتریانی را که دارای تاج مشکوک هستند و خدمات می پذیریم. ما آنچه را که لازم دارند ارائه می دهیم.

صادق قصد تصریح کرد: مسیر پذیرش بیماران مبتلا به تاج در بیمارستان امام خمینی (ره) کاملاً جدا از مسیر پذیرش سایر بیماران است. بنابراین نگران کسانی نباشید که برای درمان بیماری غیر از تاج به بیمارستان مراجعه کنند و ما آماده دریافت آن در یک بخش کاملاً مجزا هستیم.

وی همچنین اظهار داشت: متأسفانه طی دو هفته گذشته روند مراجعه و بستری بیماران مبتلا به تاج در بیمارستان ها بهبود یافته است. در حالی که از اواخر ماه آوریل تا پایان ماه ژوئن ، روند این بیماری رو به افول گذاشته است و فعالیت های بیمارستانی در ماه ژوئن به روال عادی خود بازگشته است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا