عمومی

زمین ۵۰ هکتاری تولید گیاهان دارویی در مراحل پایانی اخذ مجوز

رحیم انصاری پور در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا در خصوص برگزاری مراسم ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی در خرداد 1401 اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران با سه ایده به عنوان ایده تولید ضایعات آسان کار جدید، تولید ابزارهای پیشگیری ویژه و درمان هالوکس و الگوس، تولید شیشه جلوپنجره برقی کنترل از راه دور در این رویداد شرکت کرده و یک گروه تحقیقاتی به عنوان سرپرست گروه برای کار در این رویداد تشکیل شده است.

وی در تشریح فعالیت های فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران در سال گذشته گفت: برپایی نمایشگاه عکس سردار دلها، برگزاری مراسم اتحاد حوزه و دانشگاه در گرامیداشت شهادت شهید دکتر دکتر از برجسته ترین فعالیت های فرهنگی این دانشگاه بود. مفتح» و اعزام کارکنان دانشگاه به راهان نور. در منطقه عملیاتی شهرانی و برنامه فرهنگی در این سال یگان دهلران از رشادت های سرلشکر شهید چاغروند تشکر کرد و در خرداد 1401 انقلاب دوم را به راه انداخت.


بیشتر بخوانید:

راه اندازی میدان تجهیزات نفتی دانشگاه آزاد دهلران


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران درباره برجسته ترین فعالیت های پژوهشی، فناوری و نوآوری این واحد دانشگاهی در سال 1400 گفت: سال گذشته به دنبال دریافت مجوز 50 هکتار زمین کشاورزی برای تولید گیاهان دارویی از دهلران بودیم. منابع طبیعی و انتقال آن تقریباً انجام شده است.»

50 هکتار زمین تولید گیاهان دارویی در مراحل پایانی اخذ مجوز

این مسئول ادامه داد: طرح توجیهی مولد درآمد غیر شهروندی با توجه به ظرفیت بوم گردی شهرستان دهلران برای تایید به سازمان مرکزی ارسال شد و سه ایده به همراه گروه پژوهشی تهیه و برای شرکت در رویداد گام دوم دانشگاه ارسال شد. کتاب درسی 10 دوره آموزشی کوتاه مدت برای صدور مجوز به سازمان مرکزی ارسال شده و منتظر صدور مجوز برای برگزاری این دوره هستیم.

انصاری پور عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران را در حوزه آموزشی ارزیابی کرد و گفت: جذب دانشجو در حوزه تفاهم استانی، پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در ترم منتهی به سال گذشته، پذیرش بیش از 200 دانشجو در نیمسال اول سال گذشته که نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است، جزو رشته های آموزشی محسوب می شود. فعالیت ها. این واحد دانشگاهی و جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر بدون کنکور یکی از برنامه های 1401 واحد دهلران می باشد.

وی گفت: اعطای وام های مختلف دانشجویی که در سال گذشته موجب جذب دانشجو شد، یکی از برجسته ترین فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران در سال گذشته بود و مهمترین اتفاق این دانشگاه، تصویب دوره کارشناسی ارشد فراگیر است که موجب جذب دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی می شود. آینده نزدیک.”

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا