عمومی

سارا سندرز: “اون” به من چشمک زد، ترامپ گفت فداکاری کن!

سخنگوی پیشین کاخ سفید در دفتر خاطرات جدید خود از پلک زدن رهبر کره شمالی به او و شوخی با ترامپ صحبت می کند.

به گزارش گاردین ، ​​مطابق مطالب دفتر خاطرات سارا سندرز ، دبیر مطبوعاتی دولت ترامپ سابق ، رئیس جمهور آمریکا پس از مشاهده چشمک کیم جونگ اون رهبر کره شمالی ، به وی گفت: “قلب کیم جونگ اون پیش رویت است.” او باید در مقابل تو گرفتار شود! “شما باید به کره شمالی بروید و برای ما فداکاری کنید!”

این کتاب ، با خودم صحبت می کنم ، سه شنبه آینده منتشر می شود ، اما گاردین یک نسخه از آن را قبلاً به دست آورده است. این کتاب بیش از آنکه محتوای کارمندان سابق کاخ سفید یا لحن تند یکی از اعضای خصمانه خانواده ترامپ را نشان دهد ، تملق چاپلوسی به رئیس جمهور ایالات متحده توسط یک هوادار سرسخت است. این کتاب با عنوان “ایمان ، آزادی و مبارزه برای زندگی ما در کاخ سفید ترامپ” است.

سندرز یکی از اعضای یک خانواده برجسته جمهوری خواه است و پدرش مایک هاکبی در سال های 2008 و 2016 کاندیدای ریاست جمهوری بود و گفته می شود می خواهد برای فرمانداری آرکانزاس کاندید شود.

با این حال ، ساندرز یک سری رفتارهای زن ستیزانه و زننده توسط رئیس جمهور و دستیاران ارشد وی را توصیف کرد که می تواند منجر به نارضایتی دستیاران مبارزات انتخاباتی ترامپ شود ، به ویژه با عقب ماندن رئیس جمهور از جو بایدن در میان رای دهندگان زن در نظرسنجی ها. جان بولتون ، مشاور سابق امنیت ملی دولت وی ، نیز مورد هدف قرار گرفت.

سندرز درباره زمان مذاکرات دونالد ترامپ و کیم جونگ اون در سنگاپور درباره ورزش نوشت: “من می دانم که کیم جونگ اون به من نگاه می کند.” ما تماس مستقیم چشمی برقرار کردیم ، کیم سرش را تکان داد و به نظر می رسید که به من چشمک می زند. من شگفت زده هستم. فوراً نگاهم را پایین انداختم و به یادداشت برداری ادامه دادم.

وی ادامه داد: من فقط فکر کردم الان چه خبر است؟ البته کیم جونگ اون فقط به من توجه نکرد.

سندرز در ادامه گفت: در لیموز ریاست جمهوری و در راه رسیدن به فرودگاه به ترامپ و جان کلی ، رئیس دفتر وقت او ، ماجرا را گفت. او باید در مقابل شما گیر افتاده باشد.

“سندرز که یک مسیحی سرسخت است و در طول کتاب خود دین خود را انجام داده است ، توضیحات بیشتری در مورد اظهارات ترامپ نداد و نوشت:” من به ترامپ گفتم که منظور او نیست و من اصرار کردم ، آقا ، لطفا متوقف شوید. “

جان کلی از رئیس جمهور حمایت کرد و ترامپ به شوخی گفت: “خوب ، سارا این موضوع را تمام کرد.” شما به کره شمالی رفتید و برای تیم فداکاری کردید. همسر و فرزندان شما دلتنگ شما خواهند شد ، اما شما قهرمان کشور خود خواهید بود.

به گفته ساندرز ، ترامپ و کلی “می خندیدند” و ماشین به حرکت خود ادامه می داد.

ترامپ و کیم جونگ اون سه بار در سنگاپور ، هانوی و در مناطق غیرنظامی در مرز کره دیدار کرده اند. وی نتوانست کیم جونگ اون را متقاعد کند که از برنامه سلاح هسته ای خود دست بردارد. چیزی که ساندرز گفت به “معجزه” احتیاج دارد.

سندرز در مورد جنبه های دیگر سیاست ترامپ در قبال کره شمالی ، از جمله رابطه او با دنیس رادمان ، بازیکن بسکتبال مشهور آمریکایی که دوست صمیمی کیم جونگ اون است ، و آزادی سه آمریکایی زندانی در پیونگ یانگ در ماه مه 2018 صحبت کرد. او نام اوتو وارمبیر ، دانشجوی آمریکایی اوهایو قبل از بازگشت به ایالات متحده در ژوئن 2017 در کره شمالی زندانی شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا