سه سکو قهرمانی در انحصار تیراندازان طلایی‌پوش / بانوان تیرانداز سپاهان در مسیر قهرمانی

سه سکوی ویژه قهرمانی برای تیراندازان طلایی / تیراندازان زن در راه قهرمانی تقسیم شدند

در پایان هفته ششم لیگ برتر تیراندازی با تفنگ ساچمه ای بانوان با تثبیت برتری خود بر سکوی قهرمانی ایستادند.

به گزارش خبرگزاری دکترنامه از اصفهانهفته ششم لیگ تیراندازی با تفنگ بانوان امروز جمعه 27 آذر 1401 در محل دریاچه ارومیه در سالن 80 سالن تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد. در پایان دیدار معوقه هفته ششم، تیم فولاد مبارکه سپاهان توانست در رقابتی حساس، تیم دانشگاه آزاد را شکست دهد و به پیروزی برسد.

نجمه خمتی، فاطمه امینی و آرمینا صادقیان ستارگان تیم فولاد مبارکه سپاهان توانستند با درخشش خود به جمع هشت بازیکن برتر هفته ششم این رقابت ها راه پیدا کنند و در فینال این هفته لیگ برتر به مصاف هم بروند.

در دور انفرادی و فینال این دوره از مسابقات، نجمه خمتی، آرمینا صادقیان، فاطمه امینی دارندگان مدال طلای سپاهان با درخشش به ترتیب مقام های اول، دوم و سوم مسابقات این هفته را کسب کردند.

تیم فولاد مبارکه در پایان هفته ششم لیگ برتر تیراندازی با تفنگ بانوان با تثبیت صدرنشینی خود در جدول رقابت ها به عنوان رقیب اصلی قهرمانی لیگ برتر تیراندازی با تفنگ بانوان محسوب می شود. تیم فولاد مبارکه سپاهان می تواند در هفته هفتم (هفته گذشته) لیگ برتر تیراندازی با تفنگ بانوان پیروز شود و سکوی نخست این فصل رقابتی را از آن خود کند.

انتهای پیام





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتایج 0 پشتیبانی را انتخاب کنید و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا