سیاه‌ترین روز کرونا در ایران

تعداد بیماران وخیم با Covid 19 رکورد های متوالی را شکست

ایستگاه خبری

آمار رسمی وزارت بهداشت در مورد تعداد بیماران و مرگ و میر در کرونا نشان می دهد که تعداد مرگ و میر در کرونا به بالاترین سطح خود رسیده است. آمار کرونا همچنین دو رکورد هشدار دهنده دیگر را ثبت کرده است ، 16 آنلاین 99 ، تعداد “بیماران جدی” و “افراد هفتگی” را به بالاترین حد خود می رساند.

نرخ بی سابقه مرگ تاج

آمارهای وزارت بهداشت از 16 آنلاین ، تصویری سیاه از شیوع تاجگذاری در ایران ارائه می دهد ، به طوری که در حال حاضر با 239 مرگ ، بالاترین رتبه را در میان تمام روزهای تاجگذاری دارد. این رقم در شرایطی ثبت شده است که تعداد کشته ها از ابتدای این هفته به بیش از 200 نفر رسیده است ، یک آمار نگران کننده.

تاریک ترین روز تاج در ایران

قرمزترین قاب هفتگی برای عروق ویروس کرونا

تعداد هفتگی مبتلایان به بیماری عروق ویروس کرونا قلب امروز با پشت سر گذاشتن قله نسبی 20335 نفر که در هفته سوم آوریل ثبت شده است ، رکورد جدیدی را ثبت کرد. طبق آماری که تاکنون منتشر شده است ، از هفته سوم آوریل ، تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا قلب روند نسبتاً ملایمی دارد و میزان بروز آن زیر 21000 است ، اما در پاییز ، عبور از این سطح به تدریج تا امروز قفل شده است. آنچه نگران کننده است ثبت شده است. بنابراین ، تعداد بیماران در هفته گذشته به 26625 نفر رسیده است که بالاترین تعداد تاکنون است.

سوابق سومین بیمار ویروس کرونا درگیر در وخامت مریضی

علی رغم آمارهای ثبت شده ، تعداد بیماران به سختی در کرونا مشکل را در هفته های اخیر برای بیمارستان ها دشوار کرده است. تعداد بیماران وخیم امروز 4 هزار و 274 نفر بود که پس از دو رکورد ثبت شده در دو روز گذشته ، سومین رکوردشکنی برای سومین روز متوالی بود. آماری که روزهای سخت بیمارستان و کادر پزشکی را نشان می دهد.

ثبت رکورد کرونا در روزهای پاییز بار دیگر به فاصله اجتماعی ، ماسک زدن ، شستن مداوم دستها ، اجتناب از شرکت در جلسات و … نیاز دارد.

تاریکترین روز کرونا در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا