شما نظر دادید: طرح آمران سلامت، گامی برای مقابله با سهل‌انگاری مردم

به گزارش سایت خبری ، برخی از کاربران با این اقدام موافق بوده و برخی نیز مخالف آن بوده اند.

یکی از کاربران در این نظرسنجی با موافقت با برنامه های مقامات بهداشتی نوشت: “اگر آنها ماسک ها را به صورت رایگان ارائه دهند ، بسیار عالی خواهد بود.”

و کاربر دیگری این طرح را تأیید کرد و نوشت که آنها باید از همان روز اول همین کار را می کردند نه بعد از چند ماه.

رضا همچنین نوشت که این شیرین کاری خوب بود زیرا تهیه ماسک و خرید آنها کار دشواری بود.

سایر کاربران در حمایت از این طرح نوشتند که چقدر ساده ترین چیزهایی را که به زندگی افراد بستگی دارد نادیده می گیریم.

امیر همچنین نوشت: “این کار دیر شروع شد ، اما برنامه خوبی است.” شاید از مرگ بیشتر هموطنان جلوگیری کنید. “

اما برنامه های مراقبت های بهداشتی نیز عکس آن را دارند. یکی از این مخالفان در نظرات زیر این نظرسنجی نوشت: “نام این طرح اوضاع را خراب می کند آدم”

کاربر دیگری در این زمینه نوشت: “این طرح بسیار جالبی است ، اما متأسفانه نحوه برخورد برخی از مقامات انتظامی با مردم عادی ، به ویژه در قالب گشت های امنیت اخلاقی ، ما را با طرح هایی از این قبیل ترسانده است.”

کاربر دیگری نوشت: “امیدوارم با آنها منصفانه و با احترام رفتار شود.”

اما مخالفان دیگر این طرح آن را نمایشی خواندند. “آن زمان تنها نگرانی ما بود. روزهای ابتدایی را به یاد نمی آورم که کرونا تازه وارد شده بود ، خبرنگار صداوسیما ، برای گرفتن گزارش ، دماسنج را جلوی مسافری که از هواپیمای چینی پیاده شد متوقف کرد ، اما او متوجه نشد که او بود. دستگاه را معکوس کرده است. غریبه بودن. “این راهی برای جلوگیری از همه گیری نیست.”

علی علیه این طرح نوشت: “ماسک یکی از آلوده ترین وسایل است.” اگر از ورود ویروس جلوگیری کند ، به معنای تجمع ویروس در آن است ، جدا از این که دست ها ، صورت و جیب ها را آلوده کند و هر کجا که باشد ویروس ماندگار است. به مجاری تنفسی عبور کنید. “

با این حال ، یکی از کاربران در پاسخ به مخالفان این طرح نوشت که وقتی کاری به درخواست شما انجام نشده است ، برای سلامتی دیگران ، پلیس مجبور به عمل می شود و در سراسر دنیا ، آنها اینگونه عمل می کنند.

235235

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا