شهرداری ها و دهیاریها نیازمند حمایت ویژه مسئولین حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری می باشند

به گزارش خبرگزاری دکترنامه استان چهارمحال و بختیاری، جلسه همفکری رئیس شورای اسلامی استان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فرادنبه و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری برگزار شد. و نمایندگان بانک ملی استان در دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری.

سیاوش سلیمانی دشتکی رئیس شورای اسلامی استان در این جلسه با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی فاقد حمایت های مالی هستند، اما می توانند نقش موثری در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی داشته باشند، گفت: بحث مشارکت و سرمایه گذاری یکی از این موارد بود. راهکارهای موفق در طرح های توسعه شهری و ایجاد منابع درآمد پایدار شهری.

وی افزود: امسال با دستور مقام معظم رهبری و نامگذاری سال 1401 به عنوان تولید; برای ایجاد تحولات اساسی در حوزه مدیریت شهری و روستایی باید دانش بنیان، اشتغال زایی، سرمایه گذاری و مشارکت به طور جدی در دستور کار شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار گیرد.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: باید سرمایه‌گذاران و علاقمندان به مشارکت در پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهری را تشویق کنیم و راه‌ها را برای آنها آسان و هموار کنیم تا نشاط کافی برای سرمایه‌گذاران ایجاد شود.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه قلب تپنده اقتصاد شهری و روستایی شهرداری ها و دهیاری ها هستند و نیازمند حمایت ویژه مسئولان اقتصادی و سرمایه گذاری هستند، تاکید کرد: در روستاها و شهرهای خشک و پرآب کم جمعیت است. و پرجمعیت بودن، داشتن صنایع بالادستی و پایین دستی و … باید سیاست های اقتصادی متفاوتی اتخاذ کرد وگرنه شاهد تقسیم روستاها و شهرها و مردم ناراضی خواهیم بود.

در ادامه سلیمانی دشتکی از زحمات و همکاری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با دستگاه های شورای اسلامی و مدیریت شهری و روستایی در استان تقدیر و تشکر کرد و با همکاری و مقررات کلان اقتصادی ابراز امیدواری کرد. سیاست های اقتصادی شهری و روستایی، رشد و توسعه در استان محقق خواهد شد.

46

دکمه بازگشت به بالا