عمومی

صعود گل‌گهر به لیگ برتر والیبال کشور

صعود گل‌گهر به لیگ برتر والیبال کشور

مسابقه دوم از مسابقات نیمه نهایی لیگ دسته اول والیبال ایران که بین تیم‌های گل‌گهر سیرجان و دخانیات تهران برگزار شد، با شکست تیم دخانیات تهران و صعود گل‌گهر به لیگ برتر والیبال همراه بود.

به گزارش خبرگزاری دکترنامه؛ با پایان یافتن مسابقه‌ای حساس در لیگ دسته اول والیبال دیگر تیم صعودکننده به لیگ برتر کشور مشخص شد و گل‌گهر سیرجان با اقتدار و شایستگی تمام، بار دیگر و پس از سال‌ها به بالاترین سطح لیگ والیبال ایران صعود کرد تا همانند تیم فوتبال این باشگاه یک مدعی دیگر نیز در لیگ برتر والیبال ظهور کند.

 شاگردان محمدرضا دامغانی در یک بازی زیبا، هماهنگ و تکنیکی توانستند حریف قدرتمند و خوب خود یعنی تیم ریشه‌دار و قدیمی دخانیات تهران را با بازی خوب رضا محمودآبادی و برشان در دفاع روی تور و اسماعیل‌نژاد در حمله تیم قوی دخانیات را با نتیجه ۳ بر یک شکست داده تا دیگر تیم صعودکننده به لیگ برتر والیبال پس از چادر‌ملو یزد باشند.

بلند قامتان گل‌گهر پس از واگذاری دست اول، در دو دست دیگر بسیار عالی و متفکرانه بازی کردند به‌طوری‌که کنترل بازی را در دست گرفتند و به حریف اجازه خودنمایی ندادند و با نمایشی قدرتمندانه در دست دوم و سوم پیروز شدند و در دست چهارم دو تیم با حساسیت زیاد بازی را شروع کردند و پابه‌پای هم پیش رفتند که در پایان، این گل‌گهر بود که توانست دست چهارم را با نتیجه ۲۴ بر ۲۱ به نفع خود تمام کند وضمن راهیابی به بازی فینال به لیگ برتر والیبال نیز صعود کند.

 به گزارش دکترنامه؛ با توجه به اینکه تیم فولاد سیرجان ایرانیان، نماینده شهرستان سیرجان هم در لیگ برتر والیبال حضور دارد، در فصل آینده لیگ شاهد حضور ۲ تیم از شهرستان سیرجان در لیگ برتر والیبال کشور خواهیم بود.

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا