سلامت و دانش

عکس| آیفون ۴se طرفدارانش را ناامید کرد

مدت ها بود که شایعات زیادی در مورد شباهت زیاد طراحی آیفون SE 4 به ظاهر آیفون XR نسبتا قدیمی شنیده می شد. اطلاعات جدیدی که امروز توسط افشاگر مشهور جان پروسر در مورد طراحی این گوشی به اشتراک گذاشته شد، شایعات قبلی را کاملا تایید می کند. این اطلاعات نیز توسط Jan Zelbo برای ارائه تصویری از iPhone SE 4 استفاده شده است.

تصاویر آیفون SE 4; بدون تعجب!

اگر فکر می کنید قبلاً این محصول را در جایی دیده اید، تنها نیستید! زیرا این گوشی دقیقا از طراحی مشابه آیفون XR بهره می برد و از نظر ظاهری تفاوتی ندارد. البته گوشی های سری SE اپل همیشه چند سالی از پرچمداران این شرکت عقب بوده اند. بنابراین عدم خلاقیت در طراحی آیفون SE 4 قابل درک است.

گوشی جدید اپل

گوشی جدید اپل

آیفون SE 4

همانطور که از تصاویر آیفون SE 4 مشخص است، بار دیگر شاهد بازگشت ناچ بالای صفحه نمایش در این گوشی هستیم. با وجود اینکه از نظر اندازه نسبت به آیفون XR کوچکتر است و از این نظر مشابه خانواده آیفون 13 عمل کرده است.همچنین قفل خانه و حسگر اثر انگشت از جمله مواردی هستند که باید با آنها خداحافظی کنیم.

با وجود شباهت هایی که بین آیفون SE 4 و آیفون XR وجود دارد، این دو محصول از نظر مشخصات سخت افزاری تفاوت های عمده ای خواهند داشت. پیش از این، آیفون XR از تراشه A12 اپل استفاده می کرد. اما آیفون SE 4 از چیپست A15 Bionic مشابه مدل استاندارد و آیفون 14 پلاس استفاده می کند و طبیعتا اپل برای پایین نگه داشتن قیمت محصولات خانواده SE از چیپست A16 خود در این گوشی استفاده نمی کند. با این حال، پردازنده گرافیکی استفاده شده در تراشه A15 آیفون SE 4، یک پردازنده پنج هسته ای است و عملکرد بهتری نسبت به نسل فعلی آیفون SE دارد.

آیفون SE 4 علاوه بر پردازنده، رم بیشتر و باتری بزرگتر یا شارژ سریعتر نیز خواهد داشت.

آیفون

آیفون SE 4

همچنین مهم است که این احتمال را نیز در نظر بگیریم که اپل طبق قانون جدید تصویب شده توسط پارلمان اروپا، گوشی های مقرون به صرفه جدید خود را به جای پورت لایتنینگ به پورت USB-C مجهز کند. با این حال، این احتمال وجود دارد که این گوشی قبل از مهلت تعیین شده توسط اتحادیه اروپا عرضه شود و به این ترتیب، iPhone SE 4 می تواند آخرین آیفونی باشد که به پورت چشمگیر لایتنینگ مجهز شده است.

در این مورد، اپل قبلا از پورت USB-C در آیپد خود استفاده می کرد. با این حال، باید منتظر ماند و دید چه زمانی این انتقال را در آیفون مشاهده خواهیم کرد.

227227

دکترنامه در این نوشته، این موارد را بررسی می کند پنهان کردن عناوین

دکمه بازگشت به بالا