سلامت و دانش

عکس | این مدل 2023 تویوتا راو 4 GR شانس ورود به بازار ایران را دارد!

راو 4 یکی از پرفروش‌ترین محصولات تویوتا و پرفروش‌ترین کراس اوور در بازار آمریکا در سال‌های اخیر بوده است، اما تب تولید خودروهای شاسی بلند اسپرت در سال‌های اخیر منجر به تغییر سیاست تویوتا شده است و اکنون برنامه‌ریزی برای سال 2023، تجهیزات ورزشی و تیونینگ معروف تویوتا RAV 4 و Economy. نیز از پکیج GR قابل سفارش است. نکته جالب در مورد این خودرو این است که با قیمت پایه حدود 20 هزار دلاری نسخه 2 لیتری چهار سیلندر، عملا فرصتی برای واردات تویوتا RAV4 جدید به بازار ایران و ظاهراً حداقل در آینده نزدیک وجود دارد. . مدل ساده، می توانید منتظر عرضه این خودروی معروف باشید. بازار ایران نیز مشاهده می شود.

تویوتا راو4

تویوتا راو 4 2023 با پکیج مخصوص آفرود

در واقع، تویوتا خط تولید GRMN را چهار سال پیش افتتاح کرد تا خودروهایی را بفروشد که اسپرت‌تر، بهتر و البته گران‌تر از نسخه استاندارد هستند. خودروهای میان رده تویوتا با کارایی بالا به عنوان پسوند GR شناخته می شوند، در حالی که خودروهای اصلاح شده کمتری مانند تویوتا Rav 4 GR Sport پسوند GR Sport را دارند و اضافه های کمتری دارند.

در حال حاضر تنها تویوتا یاریس رتبه ورزشی GRMN بالایی را کسب کرده است. تویوتا کرولا و تویوتا GT86 رتبه بندی متوسط ​​GR دریافت می کنند. از سوی دیگر می توان گفت تمامی خودروهای تویوتا نیز در قالب تیپ GR اسپرت عرضه شدند، حتی مینی ون GR اسپرت نیز در ژاپن عرضه شد.

تویوتا نسخه های GR Sport Yaris، Yaris Cross، C-HR و تویوتا هایلوکس را به مشتریان اروپایی عرضه کرده است. حالا تویوتا RAV4 GR Sport نیز به این لیست اضافه شده است تا مشتریان اروپایی تویوتا طعم بهتری از یک خودروی اسپرت را تجربه کنند.

این عکس از تویوتا راو 4 GR مدل 2023 فرصت ورود به بازار ایران را دارد!

تویوتا RAV 4 در بازار داخلی (ژاپن) با سه گزینه احتراق داخلی، هیبریدی معمولی و هیبریدی سنتی موجود است. گزینه های بنزینی تویوتا راو 4 در مدل های تک چرخ متحرک و دو چرخ متحرک با موتور دو لیتری (169 اسب بخار) به فروش می رسد. مدل هیبریدی از ترکیب یک موتور 2.5 لیتری تنفس طبیعی و یک موتور الکتریکی (219 اسب بخار) استفاده می کند. نوع پایه مجهز به لامپ های هالوژن است و لامپ های LED فقط در نوع کامل موجود خواهند بود.

تویوتا راو 4 GR اسپرت نسبت به نسخه استاندارد تغییرات مکانیکی جزئی دارد. به عنوان مثال، سیستم تعلیق یکسان است، اما فنرهای سفت تر و کمک فنرهای اسپرت، سواری جذاب تر و هندلینگ بهتری را برای این کراس اوور فراهم می کند.

تویوتا Rav 4 GR Sport را می توان با موتور هیبریدی و پلاگین هیبریدی خریداری کرد. علاوه بر این، این خودرو از طریق گلگیرهای پلاستیکی مشکی از نسخه معمولی قابل تشخیص است. همچنین قطعات تزئینی به درهای جانبی و درهای عقب اضافه شده است. نوع هیبریدی دارای اسپویلر جلو نقره ای خواهد بود، در حالی که نسخه هیبریدی پلاگین متالیک خواهد بود.

تویوتا راو 4 GR اسپرت

تمایز اصلی تویوتا RAV 4 GR Sport با استفاده از نماد کوچک GR در سراسر بدنه است. علاوه بر این، قاب چراغ مه شکن این خودرو با نسخه استاندارد متفاوت است. چرخ های استفاده شده برای تویوتا RAV4 GR Sport با استفاده از تکنیک برش خط بسیار دقیق ساخته شده اند و رنگ مشکی براقی دارند. اینها رینگ های 19 اینچی پنج پره هستند.

از تجهیزات متفاوت تویوتا RAV4 GR Sport نسبت به نسخه استاندارد می توان به موارد زیر اشاره کرد: صندلی های اسپرت جلو با روکش چرم مصنوعی، نشان GR برای پشتی صندلی ها، دوخت نقره ای روی صندلی ها، دسته دنده و فرمان. ، روکش فلزی درهای فریم، دوربین 360 درجه و تنظیم برقی صندلی جلو با حافظه برای صندلی راننده.

این عکس از تویوتا راو 4 GR مدل 2023 فرصت ورود به بازار ایران را دارد!

علاوه بر این، تویوتا RAV 4 برای سال 2023 مجموعه ای از دستیارهای ایمنی مانند کمک در حفظ موقعیت فرمان و سیستم جلوگیری از برخورد رو به جلو را دریافت خواهد کرد. به‌روزرسانی‌ها شامل دسته ابزار دیجیتال 12.3 اینچی، صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی 10.5 اینچی با نرم‌افزار و سیستم ناوبری جدید، آینه‌های دیجیتال، دوربین‌های جلو و عقب با قابلیت فیلم‌برداری و پکیج Toyota Safety Sense ADAS است.

رنج قیمت تویوتا راو4 جدید بین 20301 دلار تا 38923 دلار است که کمی گرانتر از سال گذشته است. خرید تویوتا RAV 4 با بسته ماجراجویی (RAV4 Adventure Offroad Package II) نیز بین 26836 تا 31115 دلار از حساب مشتری کسر خواهد شد.

227227

دکترنامه در این نوشته، این موارد را بررسی می کند پنهان کردن عناوین

دکمه بازگشت به بالا