عکس | جیپ چینی برای بازار ایران / یک خودروی آفرودی خانوادگی

دوچرخه BJ40 توسط دیار خودرو در دو نسخه چهار در (BJ40C) و دو درب (BJ40F) مونتاژ و به بازار عرضه می شود. نسخه چهار در این خودرو سقف قابل جابجایی دارد و یک خودروی آفرود عالی و همچنین یک خودروی خانوادگی محسوب می شود. از سوی دیگر، نسخه دو چرخ محرک BJ40 به ویژه برای جوانان و علاقه مندان به آفرود جذابیت دارد. پشت وانت BJ40F باز و بدون سقف است و به معنای واقعی جیپ رانگلر آمریکایی را در ذهن بینندگان تداعی می کند.

عکس جیپ چینی برای بازار ایران / خودروی آفرود خانوادگی

از بارزترین ویژگی های دوچرخه دیار خودرو BJ40 می توان به قابلیت جداسازی و جابجایی قسمت های مختلف مانند درها و سقف اشاره کرد. چنین ویژگی به ندرت در خودروهای آفرود موجود در بازار ایران یافت می شود.

مشخصات فنی دوچرخه BJ40

هر دو نسخه از دوچرخه BJ40 به یک موتور 2 لیتری توربوشارژ مجهز شده اند که بیش از 220 اسب بخار قدرت را از طریق یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به یک جفت محور می رساند. مصرف سوخت ترکیبی BJ40C حدود 6.9 لیتر در هر صد کیلومتر است که انتظار می رود برای نسخه دو در کمتر باشد.

قیمت احتمالی دوچرخه BJ40

این خودرو در امارات معادل 1.32 میلیارد تومان به فروش می رسد. اما به احتمال زیاد این خودرو در بازار ایران بین 1500 میلیون تن تا 2 میلیارد تن قیمت خواهد داشت. البته دیار خودرو قیمت دقیق و تاریخ دقیق عرضه خودروی آفرود جدید BJ40 را اعلام نکرده است. ناگفته نماند که این خودروها با برند و لوگوی دیار به بازار آمدند نه BAIC.

5858

دکمه بازگشت به بالا