عکس | موتورسیکلت برقی و پرآپشن جدید هوندا برای بازار اروپا

هوندا اخیرا در جریان نمایشگاه EICMA میلان موتورسیکلت از اولین موتورسیکلت الکتریکی خود به نام EM1 در اروپا رونمایی کرد. به گفته هوندا، انتظار می رود موتورسیکلت الکتریکی EM1 تابستان آینده در بازار اروپا عرضه شود. این موتور سیکلت کامپکت شهری دقیقاً موپد الکتریکی هوندا نام دارد و یکی از مجموع 10 موتورسیکلت الکتریکی جدید است که هوندا متعهد شده است تا سال 2025 عرضه کند.

موتورسیکلت برقی جدید هوندا برای بازار اروپا / عکس

موتورسیکلت برقی جدید از باتری هوندا موبایل پاور پک استفاده می کند و تخمین زده می شود که با یک بار شارژ مسافتی حداقل 40 کیلومتری را طی کند. طراحی بیرونی این موتورسیکلت هوندا ساده، آراسته و کاربردی است اما در عین حال جذاب به نظر می رسد. EM1 به یک موتور توپی در عقب مجهز شده است. علاوه بر این دارای یک زین برای سرنشین دوم و یک قفسه بار در عقب برای حمل بار است. هوندا ممکن است با عرضه موتورسیکلت الکتریکی EM1 نسل جوان را هدف قرار دهد، اما در حال حاضر هیچ جزئیاتی از قیمت آن در دسترس نیست.

موتورسیکلت برقی جدید هوندا برای بازار اروپا / عکس

با توجه به اینکه موتور برقی Honda AM One از یک باتری هوندا Mobile Power Pack استفاده می کند، می توان گفت که این موتور قدرت زیادی نخواهد داشت. این موتورسیکلت برقی علاوه بر مسافت 40 کیلومتری، حداکثر سرعت 45 کیلومتر در ساعت را نیز دارد. HM1 احتمالاً در رده موتور سواری L1e-B در اروپا قرار خواهد گرفت.

5858

دکمه بازگشت به بالا