عمومی

فتح‌الله‌زاده باید ساپینتو را مدیریت کند/ استقلال در باد قهرمانی نخوابد

امیرآبادی در گفتگو با آنا:

پیشکسوت تیم استقلال گفت: فتح الله زاده می توانست او را بابت مدیریت ساپینتو جریمه کند.

مهدی امیرآبادی در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره برتری استقلال مقابل هواداران و صعود به رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر ایران، اظهار کرد: شروع خوبی را از استقلال دیدیم و بلافاصله گل پیروزی به ثمر رسید. در ادامه هر دو تیم برای رسیدن به گل به مصاف هم رفتند و موقعیت هایی برای گلزنی داشتند اما نه استقلال گل دوم را به ثمر رساند و نه هواداران موفق به گل تساوی شدند تا شاگردان ریکاردو ساپینتو با برد سوپرجام و دربی پایتخت را دریافت کنند. اگر بازی با تساوی به پایان برسد، ماندن در مسیر قهرمانی دشوارتر می شود. گلگهر سیرجان و سپاهان خواهان موفقیت بیشتر در رقابت با استقلال بودند اما مقام دوم به تیم ساپینتو رسید و هواداران خوشحال شدند.

**آزادی نباید در باد پیروزی بخوابد

وی در خصوص دیدار سوپرجام با نساجی مازندران گفت: هر دو تیم منتظر دیدار حساسی خواهند بود. نساجی این فصل تیم خوبی است و نیازی نیست به شکست دیروز این تیم مقابل آلومینیوم اراک توجه کنیم. نساجی مقابل تیم های مهمی پیروز شده و در نیمه بالای جدول قرار دارد. به همین دلیل او را حریف بسیار آماده ای می دانستند. با حضور علی فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل استقلال بخت، موفقیت این تیم بیشتر می شود زیرا رژیم غذایی فتح الله زاده کسب جام است و می تواند یک جام دیگر را به ویترین افتخارات این باشگاه اضافه کند. استقلالی ها هم در لیگ برتر و هم در سایر رقابت ها نباید در نسیم قهرمانی بخوابند و با آمادگی کامل ظاهر شوند. برد در سوپرجام بسیار مهم و ذهنی است و باعث می شود تیم با فرم خوبی وارد دربی شود.

** استقلال باید در حد نساجی بازی کند

پیشکسوت تیم استقلال با انتقاد از حضور بازیکنان استقلال در اردوی “ارزیابی فنی” تیم ملی در آستانه بازی سوپرجام تصریح کرد: باید تعامل مناسبی بین باشگاه های استقلال و فدراسیون فوتبال وجود داشته باشد. ملی پوشان برای گذراندن دیدار برنامه ریزی شده با نساجی مازندران با سایر بازیکنان استقلال زیر نظر سرمربی تیم وقت نخواهند داشت و تنها یک جلسه تمرینی در کنار این تیم خواهند بود. استقلال باید در حد نساجی بازی کند و کارلوس کی روش باید در این مرحله از اردو به بازیکنان استقلال وقت بدهد تا بتوانند برنامه ساپینتو را دنبال کنند. ضمن اینکه امیدوارم کیفیت چمن ورزشگاه باهنر کرمان تا روز مسابقه خوب باشد تا هر دو تیم بدون مشکل بازی را انجام دهند.

**فتح الله زاده باید ساپینتو را مدیریت کند

امیرآبادی در پاسخ به اینکه ریکاردو ساپینتو پس از سه جلسه محرومیت از روی نیمکت استقلال، بلافاصله پس از بازگشت به نیمکت از داور اخطار گرفت و گفت: از آنجایی که فتح الله زاده مدیرعامل شده، لازم است با ساپینتو جلسه ای داشته باشیم. تا صلاحیت درک کامل فوتبال ایران را داشته باشیم. با شناختی که از این مربی پرتغالی داریم، فتح الله زاده باید به این مهم رسیدگی کند چرا که محرومیت جدید ساپینتو می تواند بیش از هر زمان دیگری برای استقلال هزینه داشته باشد. همان طور که بازیکنان به خاطر تخلفاتشان جریمه می شوند، مدیرعامل هم می تواند سرمربی تیمش را جریمه کند تا این مهم برای استقلال و ساپینتو هزینه ای در رفتار او نداشته باشد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا