فیلم| نوزاد ۲ ماهه آبدانانی در غسالخانه زنده شد

آفتاب‌‌نیوز:

به گزارش کانال خبری شهر آبدانان ، آبدانانی کودک 2 ماهه با ناهنجاری مادرزادی در بیمارستان امام خمینی (ره) ایلام در حال معالجه است. شب گذشته حال وخیم وی گزارش و گواهی فوت وی صادر شد. اما وقتی والدین فرزندشان را برای دفن به آبدانان بردند که در حدود 180 کیلومتری ایلام است ، مسئول حمام آبدانان ضربان قلب کودک را تماشا کرد. پس از حضور در اورژانس بیمارستان رسول اکرم آبدانان ، زنده بودن نوزاد تأیید و برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: من از حقیقت این موضوع اطلاعی ندارم ، اما اگر شخصی شماره تماس یا اطلاعاتی در مورد خانواده نوزاد احیا شده دارد ، لطفاً به او اطلاع دهید زیرا نوزاد به دلیل نقص مادرزادی درگذشت و ما سعی خواهیم کرد این مشکل را برطرف کنیم. “

آمار: 0

جمیل صادقی فر در کارگروه مجازی کرونا اظهار داشت: با معرفی این نوزاد به یک موسسه قوی که از بیماران دارای معلولیت مادرزادی حمایت می کند ، می توان مشکلات مادرزادی این نوزادان را برطرف کرد.

وی افزود: مطب موسسه محکم در ایلام وجود دارد و من به عنوان نماینده این دفتر کار می کنم و از شما می خواهیم اگر نوزادی با نقص مادرزادی متولد می شود به هر نقطه از استان بگویید که می توانیم به این مituteسسه و جراحی افراد معرفی کنیم. این کار به صورت رایگان توسط جراح معتبر انجام می شود.

صادقی فر هشدار داد: افراد مبتلا به این ناهنجاری هر هفته به ایلام می آیند اما بعید است هر هفته تیم پزشکی قدرتمندی در ایلام داشته باشند.این موسسه تاکنون هفت بار به ایلام سفر کرده و بیماران زیادی را در این استان به صورت رایگان تحت عمل جراحی قرار داده است. است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: اکنون بیماران را به تهران ، اصفهان و مشهد منتقل می کنیم و تمام هزینه های سفر و اسکان آنها پذیرفته می شود و حتی با انجام این م costسسه جراحی هایی که بیش از 100 میلیون تومان به صورت رایگان هزینه می شوند ، هزینه های جراحی را پذیرفته اند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا