فیلم| پژو با این خودرو، آینده را به تصویر کشید

شرکت فرانسوی پژو ویدئویی از محصول جدید خود به نام Concept Inception منتشر کرده است. این خودرو که در تاریخ 15 ژانویه در نمایشگاه CES 2023 لاس وگاس به طور رسمی معرفی می شود، کاملا برقی است و طراحی بیرونی و داخلی جذابی دارد.

پژو

در نمای جلو، چراغ ها و جلوپنجره در یک خط قرار گرفته اند تا ظاهری بسیار جذاب ایجاد کنند. یک لوگوی 2018 شبیه E-Legend در مرکز جلوپنجره خودنمایی می کند. برای نمای عقب نیز طراحان لامپ عمودی باریکی را در نظر گرفته اند که طراحی آن با دیگر محصولات این خودروساز فرانسوی متفاوت است. البته طراحی این بخش شبیه به E-Legend 2018 است.

پژو

پژو طبق استراتژی جدید خود سعی خواهد کرد تا سال 2024 تمام محصولات خود را برقی کند و تا سال 2030 فقط خودروهای تمام الکتریکی تولید کند. در این راستا خودروسازانی مانند سیتروئن در تلاش هستند تا محصولاتی را با الهام از محصولات قدیمی خود تولید و روانه بازار کنند و به همین دلیل این محصول جدید مشابه خودروی برقی E-Legend است.

پژو

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این خودرو منتشر نشده است و خودروساز فرانسوی قصد دارد این خودرو را به صورت رسمی در نمایشگاه CES 2023 که در 15 ژانویه در لاس وگاس برگزار می شود، عرضه کند. بنابراین در هفته های آینده شاهد انتشار اطلاعات کاملی از این خودروی تمام الکتریکی خواهیم بود.

227227

دکمه بازگشت به بالا