عمومی

لزوم تبیین رشادت جوانان در پاسداری از ارزش‌های انقلاب برای دانش‌آموزان

بطحایی تأکید کرد؛

معاون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رشادت جوانان این مرز و بوم در پاسداری از ارزش‌های انقلاب با شیوه‌های مناسب برای دانش‌آموزان بیان شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اراک، همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و ورود حضرت امام خمینی (ره) به وطن، وبینار کشوری آیین افتتاح قرارگاه جهاد تبیین مدارس سما و گرامیداشت دهه مبارک فجر با سخنرانی محمد بطحایی رییس سازمان سما و معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت آنلاین برای ۸۰۰ مدرسه سما در کشور و با حضور حجت الاسلام سید وحید معتمدی معاون فرهنگی، هنری و تربیت بدنی سازمان سما، مرتضی قاسمی رئیس  دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی. حجت الاسلام سجاد ظرافت مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان، رامین زارع معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد استان مرکزی و برخی از مدیران حوزه فرهنگی سازمان سما، مسئولان استان  و جمعی از مدیران  و کارکنان مدارس سما و  نمایندگانی از دانش آموزان و اولیای آنان در  تالار شریف مجتمع شهید سردار سلیمانی اراک – حوزه معاونت سما برگزار شد.

این مراسم به صورت برخط و پخش همزمان  در مدارس سما سراسر کشور برگزار شد.

زنگ چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی هم توسط مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی نواخته شد.

لزوم تبیین رشادت جوانان در پاسداری از ارزش‌های انقلاب برای دانش‌آموزان

بطحایی در مراسم زنگ انقلاب و آیین افتتاح قرار گاه جهاد تبیین مدارس سما گفت: باید تمام توان و اراده خود را برای انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل بعدی به کار ببندیم.

رئیس  سازمان سما بگرامیداشت ایام دهه فجر را نوعی تمرین و آموزش برای فرزندان دانست و افزود: با برگزاری شایسته اینگونه برنامه‌ها به فرزندانمان تمرین می‌دهیم و می‌آموزیم که قدردان کسانی باشند که برایشان زحمت کشیدند. قدرشناس تلاش‌هایی باشند که جان، عمر و زندگی خودشان را برای آن‌ها و نسل‌های بعد فدا کردند.  

وی  افزود: در جهاد تبیین باید تمام توان و اراده خود را برای انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل بعدی به کار ببندیم. رشادت جوانان این مرز و بوم در پاسداری از ارزش‌های انقلاب باید  با شیوه‌های مناسب برای دانش‌آموزان بیان شود

لزوم تبیین رشادت جوانان در پاسداری از ارزش‌های انقلاب برای دانش‌آموزان

قاسمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی هم با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و خیر مقدم به میهمانان و شرکت کنندگان در مراسم برنامه‌های قرارگاه جهاد تبیین در مدارس سما را تشریح کرد.

 معتمدی معاون  فرهنگی، هنری و تربیت بدنی سازمان سما نیز با تبریک یوم الله دهه فجر انقلاب و میلاد امام جواد (ع) اهمیت نقش معلم  به عنوان مربی در تربیت دانش آموزان را یادآور شدند.

لزوم تبیین رشادت جوانان در پاسداری از ارزش‌های انقلاب برای دانش‌آموزان

این مراسم به صورت برخط و پخش همزمان در مدارس سما سراسر کشور برگزار شد و با استقبال خوبی همراه بود به نحوی که معلمان، مدیران و کادر اجرایی بیش از ۴۰۰  مدرسه سما در سراسر کشور بصورت برخط در این رویداد فرهنگی شرکت داشتند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا