محدودیت‌های جدید در فارس اجرایی شده است

دکترنامه / فارس معاون و معاون استاندار در ستاد مرکزی فارس کرونا از اعمال محدودیت های جدید در این استان از امروز شنبه ، 4 تا 5 مه خبر داد.

عبدالرضا قاسم پور در گفت وگو با دکترنامه ، با بیان اینکه محدودیت های ناشی از شیوع کرونا و وضعیت قرمز موجود در فارس در این هفته نیز ادامه خواهد داشت ، از تغییر در برخی محدودیت ها خبر داد و گفت: از بین چهار مشاغل گروهی ، گروه یک کار مهم. که 70٪ از تجارت در این گروه است و در هر شرایطی مجاز به فعالیت است.

وی با اشاره به اینکه شغل گروه 2 15 تا 20 درصد شغل است ، در مورد فعالیت کم و محدود گروه 3 و 4 صحبت می کند و می افزاید: گروه 4 در هیچ شرایطی در شرایط عادی نمی تواند فعالیت کند. اما به دلیل تغییر وضعیت در استان فارس و کاهش تعداد شهرهای قرمز ، گروه شغلی 2 نیز با مشاهده نقاط می تواند به صورت شیفتی فعالیت کند.

قاسم پور دلایل صدور این مجوز در ستاد استان برای مقابله با تاج ، وضعیت فعلی صنف ، جراحات و مشکلات ناشی از تعطیلی آنها ، تعطیلی 3 هفته ای و آسیب جدی به صنف را ذکر کرد و گفت: از البته ، فعالیت های آن طبق پروتکل های بهداشتی ، فضای خاموش و اصناف مجوز دارند.

معاون استاندار فارس در ستاد کنترل بیماری کرونا استان گفت: “با این وجود مشاغل منتهی به تجمع از جمله مراکز شماره گذاری و آموزشگاه های رانندگی هنوز بسته است.” مرکز تهیه و پخت و پز غذا فقط در خارج از کشور فعالیت می کند.

قاسم پور دلیل اصلی شیوع بیماری عروق کرونا قلب را این جلسه دانست و برای این کار از فشار ستاد استانی بر تاجگذاری فرمانداران ، بخشداران و دهیاری ها برای جلوگیری از برگزاری هرگونه اجتماعات به صورت تشییع جنازه و ازدواج بعد از آن. ماه رمضان

وی تأکید کرد: آنها باید اجداد بخش بهداشت ، دادگاه ها و پلیس را شامل شوند تا جلساتی برگزار نشود.

معاون استاندار ستاد کنترل بیماری های کرونا کرونا ، مربوط به برگزاری شب قدر و بیداری مردم در این شب ها ، همچنین گفت: “شب های احیا حداکثر 2 ساعت با جمعیت محدود می تواند در هوای آزاد برگزار شود. . ”

قاسم پور همچنین از مردم خواست که ساده سازی و ساده سازی نکنند ، و حتی با وجود اینکه شهر سرخ کاهش یافته است ، ظرفیت بیمارستان هنوز پر است و میزان اشغال تخت در حال حاضر بالای 70 درصد است.

وی همچنین تأکید کرد که تعداد بستری ها و عفونت ها در مقایسه با روزهای اول محدودیت کاهش یافته است ، اما با توجه به شیوع ویروس هندی ، مردم باید محتاط باشند و شرایط را طبیعی ارزیابی نکنند.

معاون استاندار فارس همچنین روند واکسیناسیون در استان فارس را ستود و از ارائه گزارش های اضافی در این زمینه طی روزهای آینده خبر داد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا