مدیران از سخت گیری بی مورد نسبت به تولیدکنندگان خودداری کنند

مدیران باید از قاطعیت بی مورد با تولیدکنندگان خودداری کنند

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین گفت: سخت گیری های دستگاه های اجرایی نسبت به تولیدکنندگان در شرایط فعلی مانند تشدید تحریم ها و فشار مضاعف بر سرمایه گذاران است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی دکترنامه از قزوین؛ شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان قزوین به ریاست میثم پیله فروش معاون هماهنگی امور اقتصادی و هماهنگی توسعه منطقه ای استانداری، مهدی پرندونی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، لطف الله سیاهکلی نماینده قزوین در شورای اسلامی، شورای گفت و گوی استانداری قزوین در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود. و تعدادی از مسئولان و فعالان اقتصادی استان در استانداری .

مهدی بخشنده در این جلسه اظهار داشت: در شرایطی که تحریم ها رو به افزایش است و تولیدکنندگان همچنان تحت فشار اقتصادی سنگینی هستند، متاسفانه گاهی شاهد مدیریت سختگیرانه صنعتگران هستیم که این فشار تحریمی را افزایش می دهد.

وی بیان کرد: فشار بر تولیدکنندگان و هزارتوی مدیریتی باعث شده که بیشتر وجوه به ترکیه برود و امروز در ایران حساب خود را بسته اند و ادامه این روند نگران کننده است.

دهنده 3

رئیس اتاق بازرگانی استان قزوین تصریح کرد: امروز در شرایطی که دولت زیرساخت های لازم را برای آن فراهم نکرده است شاهد اصرار واحد دامپروری برای احداث کارخانه فرآوری هستیم و به نظر می رسد باید تعامل و همکاری بیشتر شود. انجام شود. در این زمینه انجام شود تا تولید به چالش کشیده نشود و متوقف نشود.

وی با ارائه شش پیشنهاد برای حل مشکلات زیست محیطی دام، تصریح کرد: سازمان محیط زیست و جهاد کشاورزی باید استانداردها و مدل های قابل قبولی را ارائه کنند تا به همه استان ها برای ساخت کارخانه های فرآوری اطلاع رسانی شود، دستورالعمل ها به درستی و طبق برنامه اجرا شود. مزرعه باید یک کارخانه فرآوری راه اندازی کند.

خیر یادآور شد: همچنین توصیه می شود به افرادی که به مراجع قضایی معرفی شده اند سه ماه مهلت داده شود تا طبق دستور عمل کنند و تا حصول نتیجه نهایی از معرفی دیگران به دادگاه خودداری کنند.

وی افزود: بازدیدهای میدانی توسط اداره محیط زیست از واحدهای دریافتی محیط زیست با حضور نمایندگانی از صنعت مربوطه انجام شود و برق مورد نیاز کارخانه فرآوری دام نیز تامین شود.

دهنده 2

ارائه گزارش اداره کل امور مالیاتی استان قزوین در خصوص پرداخت مالیات در محل شرکت، گزارش تعدیل ضریب پیشنهادی k در مالیات های دریافتی شهرداری ها و سازمان های تعاون، ارائه اقتصاد استان گزارش، درخواست صدور بیمه نامه تضمین کیفیت ساختمان، درخواست مزایای اضافی احتمالی برای فعالان اقتصادی از جمله مهمترین موضوعات مطرح شده در این جلسه دستورالعمل بخشودگی جرایم و معوقات تامین اجتماعی و بررسی مشکلات کشاورزان و محیط زیست در زمینه تصفیه فاضلاب ناشی از شیردوشی

انتهای پیام





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتایج پشتیبانی را انتخاب کنید و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا