عمومی

مدیریت خوب درویش باعث موفقیت پرسپولیس شد/ گل محمدی قرارداد دارد و می‌ماند

ممنوعیت عقد قرارداد دلاری برای پرسپولیس و استقلال دردسر درست می‌کند

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:پرسپولیس سال گدشته موفقیت‌های خوبی بدست آورد که مرهون هماهنگی و دانش هیات مدیره و مدیریت خوب درویش بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین شهریاری در حاشیه فینال تورجهانی تنیس گفت: اولین بار است که به تماشای مسابقات تنیس می‌آیم. تاکنون در این سطح رقابت تنیس در ایران نبوده و واقعا کار‌های خوبی توسط فدراسیون تنیس انجام شده که جای تبریک دارد. اینکه بازیکنان خارجی زیادی به این مسابقات آمدند اتفاق خوبی برای تنیس ما بود و قطعا به رشد تنیس کمک خواهد کرد.

وی درباره برگزاری مجمع باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: درباره مباحث مربوط به آینده پرسپولیس در هیات مدیره بحث شد. بر اساس توافقی که بین وزارت ورزش و سازمان خصوصی منعقد شده یک عضو مالی وارد هیات مدیره شد و باقی نفرات ابقا شدند. درویش هم به کار خود به عنوان مدیرعامل ادامه خواهد داد.

شهریاری درباره اینکه آیا درخصوص ادامه کار یحیی گل محمدی بحث شد یا خیر، گفت: صحبتی در این باره نشد، اما او قرارداد با ما دارد و یک سال دیگر میهمان ما خواهد بود.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره فعالیت این باشگاه در رشته‌های دیگر گفت: قرار شد در بخش بانوان تیمداری کنیم و در ۲ رشته دیگر فعال که یکی رشته سوارکاری خواهد بود، وارد شویم.

وی درباره نحوه توافق وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی، گفت: توافق در سطح وزیر انجام شده و ما در جریان ریز آن نیستیم. پرسپولیس سال گدشته موفقیت‌های خوبی بدست آورد که مرهون هماهنگی و دانش هیات مدیره و مدیریت خوب درویش بود. همه موفقیت‌های کشور توسط پرسپولیس به دست آمد و با اضافه شدن یک یار اقتصادی امیدوارم حرکت باشگاه بهتر نیز خواهد شد.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره ممنوعیت عقد قرارداد دلاری با بازیکنان، گفت: این بخش نامه برای پرسپولیس و استقلال می‌تواند دردسر ایجاد کند. شاید باعث انصباط مالی در کشور شود و به نفع فوتبال باشد. اگر نظارت دقیقی بر این بخشنامه شود به نفع فوتبال خواهد بود، اما اگر فقط قرار باشد این دو باشگاه این بخشنامه را رعایت کنند مشکلات زیادی رخ خواهد داد.

شهریاری در پاسخ به این سوال که آیا لیستی از سوی گل محمدی برای جذب بازیکن ارایه شده یا خیر گفت: خبر ندارم، اما تا امروز لیستی ارایه ندادند.

دکمه بازگشت به بالا